oon täällä valittanut tosta nahjuksesta joka on meillä alivuokralla, ja josta ei meinata päästä eroon. noh, joululomalla pyysin itse häntä etsimään uuden kämpän (mies asiasta jo aiemmin puhuyi ja sillon lupas vuodenvaihteessa muuttaa pois), ja nyt hän on loukkaantunut siitä. on katsellut kämppiä mutta kun "ne on niin kalliita ja sitten vielä pitäis maksaa joku TAKUUvuokra" :headwall: :headwall: ei uskois että on kyse 23-vuotiaasta aikuisesta ihmisestä.
noh, eipä siinä mitään, mutta kun ei ole maksanut vuokraansa meillekään tässä kuussa. olisin sen hyväksynyt jos olisi kantanut kamansa veks viimestään tällä viikolla mut tuollahan tuo vielä kuorsaa. sanoi mulle eilen, että oli kahta kämppää kysynyt mut ne oli mennyt kun hän ei ollut tajunnut tehdä kirjallista hakemusta. :kieh: :kieh: :kieh: multa meneeeee HERRMOT!!!
noh, eipä siinä mitään, mutta kun ei ole maksanut vuokraansa meillekään tässä kuussa. olisin sen hyväksynyt jos olisi kantanut kamansa veks viimestään tällä viikolla mut tuollahan tuo vielä kuorsaa. sanoi mulle eilen, että oli kahta kämppää kysynyt mut ne oli mennyt kun hän ei ollut tajunnut tehdä kirjallista hakemusta. :kieh: :kieh: :kieh: multa meneeeee HERRMOT!!!