Voi pentele tuota vuokralaista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
oon täällä valittanut tosta nahjuksesta joka on meillä alivuokralla, ja josta ei meinata päästä eroon. noh, joululomalla pyysin itse häntä etsimään uuden kämpän (mies asiasta jo aiemmin puhuyi ja sillon lupas vuodenvaihteessa muuttaa pois), ja nyt hän on loukkaantunut siitä. on katsellut kämppiä mutta kun "ne on niin kalliita ja sitten vielä pitäis maksaa joku TAKUUvuokra" :headwall: :headwall: ei uskois että on kyse 23-vuotiaasta aikuisesta ihmisestä.

noh, eipä siinä mitään, mutta kun ei ole maksanut vuokraansa meillekään tässä kuussa. olisin sen hyväksynyt jos olisi kantanut kamansa veks viimestään tällä viikolla mut tuollahan tuo vielä kuorsaa. sanoi mulle eilen, että oli kahta kämppää kysynyt mut ne oli mennyt kun hän ei ollut tajunnut tehdä kirjallista hakemusta. :kieh: :kieh: :kieh: multa meneeeee HERRMOT!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ootteko kirjallisena irtisanonu?

kirjallisesti tekstiviestillä... se on miehen luokkakaveri niin ei hirveitä riitoja viittis saada aikaan. on kyl helvetin ärsyttävä tyyppi pidemmän päälle, pidän bileet kun saadaan se pihalle :kieh: ehkä alan repiii tapetteja sen huoneesta kunhan se tuolta poistuu, tarkotus kun ois alkaa rempata siitä lastenhuonetta.

Niin onko teillä ihan kirjallinen sopimus vaiko onkos se nyt joku semmonen tapaus että on tuttu jonka olette luvanneet majoittaa joksikin aikaa korvausta vastaan? Siis siltä tuo kuullostais sun kertoman perusteella.

Mä tossa lueskelin opusta ja mikäli te olette vuokralla ja alivuokraatte asunnosta osaa, teillä on 1kk irtisanomisaika mikäli hän on alle vuoden asunut siinä ja 3kk mikäli yli vuoden.
Ja irtisanomisaika lähdetään laskemaan vasta irtisanomiskuukauden viimeisestä päivästä.

Ja jos teillä on ihan vuokrasuhde, omistatte asunnon ja vuokraatte osaa siitä niin sit se menee käsittääkseni taas niin että teillä on kolmenkuukauden irtisanomis aika jos hän on asunut asunnossa alle vuoden ja 6kk jos yli vuoden.

Yhteistyössä