Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mare:minä en ymmärrä ihmisiä jotka antavat lasten teettää lävistyksiä ja tatuointeja vain siksi että heillä itselläänkin on. Minulle kerran sanottiin etten voi kieltää lastani ottamasta teininä tatuointia kun itsekin sellaisen omistan. Kyllä voin! En itsekään hommannut tätä alaikäisenä eikä tule lapsenikaan niitä hommaamaan niin kauan kun kattoni alla asuu. Olkaa nyt edes te niintä aikuisia vanhemmat!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Leukaan?!!!
Mä en tiijä yhtään leukalävistettyä ihmistä...(Se on huulilävistys :attn: :attn: )
ai meinaatko että parempi antaa oikein lupa ottaa kun se kuitenkin sen tekee? Järjettömän vastuutonta ajattelua. Sillehän ei mitään mahda jos lapsi sen luvatta tekee(ainakaan tatuoinnille) mutta siunausta sille ei tarvitse antaa jos ei tosiaan ajattele että se on ok. Nykyaikana annetaan kaikessa muussakin liikaa nuorille päätäntävaltaa ja valinnavapautta ja se ei isossa määrin ole hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja mare:minä en ymmärrä ihmisiä jotka antavat lasten teettää lävistyksiä ja tatuointeja vain siksi että heillä itselläänkin on. Minulle kerran sanottiin etten voi kieltää lastani ottamasta teininä tatuointia kun itsekin sellaisen omistan. Kyllä voin! En itsekään hommannut tätä alaikäisenä eikä tule lapsenikaan niitä hommaamaan niin kauan kun kattoni alla asuu. Olkaa nyt edes te niintä aikuisia vanhemmat!!!
Tosiasia on kuitenkin se, jotta jos teini sen kuvan tai reijän itteensä haluaa, ei sitä mamma voi estää :| .
Löytyy niitäkin, jotka hakkaa kuva alaikäiseen tai lävistää teininne nännin vaikka kuinka kiljuisitte vastaan.
Mitä enemmän vanhempi vastustaa, sitä hanakammin nuori sen ratkaisunsa tekee ja ottaa sen tatutoinnin tai lävärin.
Alkuperäinen kirjoittaja Udenforstående:Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Leukaan?!!!
Mä en tiijä yhtään leukalävistettyä ihmistä...(Se on huulilävistys :attn: :attn: )
JUU, juuri tuollaista lävistystä tarkoitin... Nooh kai mun on annettava tytölle lupa... Ellei tykkää ottakoon pois... Mitähän ne mahtaa maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja mare:ai meinaatko että parempi antaa oikein lupa ottaa kun se kuitenkin sen tekee? Järjettömän vastuutonta ajattelua. Sillehän ei mitään mahda jos lapsi sen luvatta tekee(ainakaan tatuoinnille) mutta siunausta sille ei tarvitse antaa jos ei tosiaan ajattele että se on ok. Nykyaikana annetaan kaikessa muussakin liikaa nuorille päätäntävaltaa ja valinnavapautta ja se ei isossa määrin ole hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja mare:minä en ymmärrä ihmisiä jotka antavat lasten teettää lävistyksiä ja tatuointeja vain siksi että heillä itselläänkin on. Minulle kerran sanottiin etten voi kieltää lastani ottamasta teininä tatuointia kun itsekin sellaisen omistan. Kyllä voin! En itsekään hommannut tätä alaikäisenä eikä tule lapsenikaan niitä hommaamaan niin kauan kun kattoni alla asuu. Olkaa nyt edes te niintä aikuisia vanhemmat!!!
Tosiasia on kuitenkin se, jotta jos teini sen kuvan tai reijän itteensä haluaa, ei sitä mamma voi estää :| .
Löytyy niitäkin, jotka hakkaa kuva alaikäiseen tai lävistää teininne nännin vaikka kuinka kiljuisitte vastaan.
Mitä enemmän vanhempi vastustaa, sitä hanakammin nuori sen ratkaisunsa tekee ja ottaa sen tatutoinnin tai lävärin.
ei kai tässä minun suhtautumiseni ongelmana ollutkaan, tottakai kaikkeen on totuttava jos jotain peruuttamatonta on tehty. Pointtini oli vain se ettei vanhemman tarvitse antaa suostumustaan kaikkeen vain sen takia että itse on asiaa kokeillut. Elikkä korostan vielä nuoren ja AIKUISEN eroa. Monet vanhemmat unohtavat ettei nuori ole vielä aina kypsä päättämään kaikesta.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja mare:ai meinaatko että parempi antaa oikein lupa ottaa kun se kuitenkin sen tekee? Järjettömän vastuutonta ajattelua. Sillehän ei mitään mahda jos lapsi sen luvatta tekee(ainakaan tatuoinnille) mutta siunausta sille ei tarvitse antaa jos ei tosiaan ajattele että se on ok. Nykyaikana annetaan kaikessa muussakin liikaa nuorille päätäntävaltaa ja valinnavapautta ja se ei isossa määrin ole hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja mare:minä en ymmärrä ihmisiä jotka antavat lasten teettää lävistyksiä ja tatuointeja vain siksi että heillä itselläänkin on. Minulle kerran sanottiin etten voi kieltää lastani ottamasta teininä tatuointia kun itsekin sellaisen omistan. Kyllä voin! En itsekään hommannut tätä alaikäisenä eikä tule lapsenikaan niitä hommaamaan niin kauan kun kattoni alla asuu. Olkaa nyt edes te niintä aikuisia vanhemmat!!!
Noeih!
:headwall:
Jos olet sitä mieltä, jotta kuva tai läväri ei nuoren iholla näytä kauniilta, kerro se nuorelle ja perustele puheesi.
Voi olla, jotta nuori kuuntelee sinua, tai sitten ei.
Mutta oletpa ainakin yrittänyt.
Ei, kaikelle ei tarvihte siunaustansa antaa, mutta opittava kuitenkin sitten elämään asian kanssa, jotta moni nuori hakkaa päätään mäntyyn vaikka äiti puhuisi kielillä ja kuinka yrittäisi opettaa hyvään ja kauniiseen elämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Udenforstående:Tytär 16v. laitto eilen viestin et haluaa lävistyksen... leukaan...
Mä en ole kyl niitten kannalla, mutta onko ne nyt joku muoti-ilmiö vai joku rotesti??? Pitäsikö antaa laittaa vai kieltää???
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja mare:minä en ymmärrä ihmisiä jotka antavat lasten teettää lävistyksiä ja tatuointeja vain siksi että heillä itselläänkin on. Minulle kerran sanottiin etten voi kieltää lastani ottamasta teininä tatuointia kun itsekin sellaisen omistan. Kyllä voin! En itsekään hommannut tätä alaikäisenä eikä tule lapsenikaan niitä hommaamaan niin kauan kun kattoni alla asuu. Olkaa nyt edes te niintä aikuisia vanhemmat!!!