Voi paska, raskaana ja proteiinit plussalla. Mitäs nyt? Viikkoja vasta 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx

Vieras
Eli tiistaina neuvolassa oli proteiinit yhdellä plussalla. Th epäili vain huonoa näytettä. Sain niitä liuskatestejä kotiin ja tein sen nyt. Aamupissasta alapesun jälkeen. Tein testin 2 kertaa ja selvästi se värjääntyy. Eli jos vain oikein tulkitsen niin yhdellä plussalla on edelleen.

Kunhan neuvola aukeaa soitan sinne ja vien näytteen. Tutkii ilmeisesti itsekkin ja jos plussaa näyttää lähettää labraan.

Mitäs nyt sitten? On miulla aiemmissakin raskauksissa ollut protskuja pissassa, mutta vasta loppuvaiheessa. Ei ikinä näin aikaisin.

Kellään ollut näin aikaisin? Mistä johtuu ja miten on kaikki mennyt?

th oli siitä ekasta näytteestä tehnyt jonkun bakteerikokeen(?) tms ja se oli näyttänyt puhdasta. Eli ei vissiin voi olla...

Mutta en tiedä. Se olisi siis yksi vaihtoehto. Eiköhän se selviä tarkemmin vielä tänään... mutta ärsyttää nyt miettiä kun neuvola on vielä kiinni.

t. ap

Mulla oli raskausaikana joskus proteiinit plussalla, mut onneks oli ilmeisesti tehty alapesu "huonosti" ja olikin luultavasti valkovuotoa... toivotaan, että sulla ja näin :heart:

muoks. lopulta raskausmyrkytys tuli mut kakkosesta onneks vasta viimosilla viikoilla

Venla, mulla on kahdessa edellisessä raskaudessa ollut myrkytys. Joten periaatteessa se on odotettavissa nytkin. Mutta eikait vielä näin aikaisilla viikoilla...... eihän se voi edes tulla vielä nyt.
Verenpaineet ovat koholla mutta mulla ilmeisesti raskaudenaikainen verenpainetauti.

En usko valkovuotoon sillä tosiaan testi tehty kahtena eripäivänää ja tän aamuiseen tein huolellisen alapesun.

Kulkeepas tämä kello nyt hitaasti kun odottelee kahdeksaa ja neuvolan aukeamista.

En ole ainakaan huomannut että valkovuoto olisi hirveen runsasta.

Mutta kiitos teille. Kyllä tähän varmaan löytyy joku helppo selitys. Mie vaan ajattelen aina sitä pahinta....

Ja voihan olla että mä olen tulkinnut ton testin täysin pieleen ja se onkin oikeesti nega.

Aukeisvaan nyt toi neuvola.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Venla, mulla on kahdessa edellisessä raskaudessa ollut myrkytys. Joten periaatteessa se on odotettavissa nytkin. Mutta eikait vielä näin aikaisilla viikoilla...... eihän se voi edes tulla vielä nyt.
Verenpaineet ovat koholla mutta mulla ilmeisesti raskaudenaikainen verenpainetauti.

En usko valkovuotoon sillä tosiaan testi tehty kahtena eripäivänää ja tän aamuiseen tein huolellisen alapesun.

Kulkeepas tämä kello nyt hitaasti kun odottelee kahdeksaa ja neuvolan aukeamista.

Mulla oli ja molemmissa raskausmyrkytys. Ekassa alko tosi aikaseen ja sektio tehtiin rv26+5 mut toka onneks meni yli. Ekassa mulla oli ja pienillä viikoilla proteiineja, mut mulle ainakin sanottiin, ettei ennen rv20 voi tulla mitään raskausmyrkytyksen oireita.

Yhteistyössä