P
plm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa nyt kuitenkin eka kysyä, joustaisko ne yhtään, ettei tarvis näin lyhyen ajan takia käydä uusiks koko hässäkkää
Juu säännöthän on tehty rikottaviksi jne.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa nyt kuitenkin eka kysyä, joustaisko ne yhtään, ettei tarvis näin lyhyen ajan takia käydä uusiks koko hässäkkää
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:Mulla kävi samallalailla... Kortti meni vanhaksi, jouduin maksamaan 80euroa tilapäisestä kortista (yhden viikon takia) ja menin kakkosvaiheeseen (200e). Että oli ihan kivaa, kun joutui maksamaan omaisuudeen yhdestä muoviläpyskästä, mikä oli mulla viikon.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kannattaa nyt kuitenkin eka kysyä, joustaisko ne yhtään, ettei tarvis näin lyhyen ajan takia käydä uusiks koko hässäkkää
Juu säännöthän on tehty rikottaviksi jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Anteeksi nyt jos tämä jotakuta kovasti loukkaa, mutta mä en oikein ymmärrä, miten ei voi ehtiä kahdessa vuodessa suorittaa kakkosvaihetta? Mä ymmärrän, jos on koko sen kaksi vuotta jossain päin maailmaa eikä pääse Suomeen sitä suorittamaan. Mutta siis muuten tuo kaksi vuotta on kyllä aika pitkä aika, luulis että sen jossain välissä ehteis suorittamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Anteeksi nyt jos tämä jotakuta kovasti loukkaa, mutta mä en oikein ymmärrä, miten ei voi ehtiä kahdessa vuodessa suorittaa kakkosvaihetta? Mä ymmärrän, jos on koko sen kaksi vuotta jossain päin maailmaa eikä pääse Suomeen sitä suorittamaan. Mutta siis muuten tuo kaksi vuotta on kyllä aika pitkä aika, luulis että sen jossain välissä ehteis suorittamaan.
Jos ei ole rahaa siihen? Mun mies ei yksinkertaisesti pystynyt aikanaan maksamaan omaa 2 vaihettaan pelkällä opintotuella ja siksi meni kortti umpeen, uusi sen sitten kun oli päässyt töihin ja suoritti sillä kertaa 2 vaiheenkin ajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Anteeksi nyt jos tämä jotakuta kovasti loukkaa, mutta mä en oikein ymmärrä, miten ei voi ehtiä kahdessa vuodessa suorittaa kakkosvaihetta? Mä ymmärrän, jos on koko sen kaksi vuotta jossain päin maailmaa eikä pääse Suomeen sitä suorittamaan. Mutta siis muuten tuo kaksi vuotta on kyllä aika pitkä aika, luulis että sen jossain välissä ehteis suorittamaan.
Jos ei ole rahaa siihen? Mun mies ei yksinkertaisesti pystynyt aikanaan maksamaan omaa 2 vaihettaan pelkällä opintotuella ja siksi meni kortti umpeen, uusi sen sitten kun oli päässyt töihin ja suoritti sillä kertaa 2 vaiheenkin ajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oppes:2-vaiheenhan voi suorittaa aikaisintaan jo puolen vuoden päästä lyhytaikakortin saatuaan. Tämä on kovin yleistä, että lyhytaikakortit vanhenee. Mitä se kertoo nykyajan nuorista ...
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Anteeksi nyt jos tämä jotakuta kovasti loukkaa, mutta mä en oikein ymmärrä, miten ei voi ehtiä kahdessa vuodessa suorittaa kakkosvaihetta? Mä ymmärrän, jos on koko sen kaksi vuotta jossain päin maailmaa eikä pääse Suomeen sitä suorittamaan. Mutta siis muuten tuo kaksi vuotta on kyllä aika pitkä aika, luulis että sen jossain välissä ehteis suorittamaan.
Paljonko se kakkosvaihe sitten nykyään maksaa? Jos ei kahdessa vuodessa pysty sitä summaa säästämään.
Alkuperäinen kirjoittaja jup:Ehkä kannattaa säästää sitä rahaa jo enne kuin menee edes koko autokouluun kun kuites tietää että kakkosvaihe on edessä kuiten niin siihen myös säästää fyrkkaa.
Yksinkertaisesti ukkos on tyhmä kuin saapas.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja jup:Ehkä kannattaa säästää sitä rahaa jo enne kuin menee edes koko autokouluun kun kuites tietää että kakkosvaihe on edessä kuiten niin siihen myös säästää fyrkkaa.
Yksinkertaisesti ukkos on tyhmä kuin saapas.
Jos vanhemmat maksaa autokoulun muutenm, mutta ei kakkosvaihetta? Paljonkos sä oisit pystynyt säästämään esimerkiksi intin päivärahoista tai pelkästä opintotuesta kun jo muutenkin elät pelkällä makaronilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Katselin vähän noita hintoja ja jos niistä oikein ymmärsin, niin hinta liikkui jossain kolmen, neljän sadan euron pintaa. 20? kuukaudessa kun säästää, niin kahdessa vuodessa säästöön jää 480?. Ja olenko ihan väärässä, mutta voiko armeijassa vielä suorittaa autokoulua? Ainakin joskus on muistaakseni voinut.
Ylipäätään elämää voi joskus vähän suunnitella. Vuosiksikin eteenpäin. Jos elämäntilanne ei salli ajokortin suorittamista, sen voi suorittaa myöhemminkin. Ja jos vanhemmat on maksaneet muuten ajokortin muttei kakkosvaihetta (mikä on musta jotenkin kummallista), niin voishan sitä pyytää sen summan vaikka lainaksi ja maksaa vähitellen takaisin.
Mutta mitäpä mä tiedän... mulle vanhemmat maksoi koko autokoulun kaikki vaiheet plus kortin. Niin he oli tehneet mun sisaruksillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Helppo elämä prinsessalla?:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Katselin vähän noita hintoja ja jos niistä oikein ymmärsin, niin hinta liikkui jossain kolmen, neljän sadan euron pintaa. 20? kuukaudessa kun säästää, niin kahdessa vuodessa säästöön jää 480?. Ja olenko ihan väärässä, mutta voiko armeijassa vielä suorittaa autokoulua? Ainakin joskus on muistaakseni voinut.
Ylipäätään elämää voi joskus vähän suunnitella. Vuosiksikin eteenpäin. Jos elämäntilanne ei salli ajokortin suorittamista, sen voi suorittaa myöhemminkin. Ja jos vanhemmat on maksaneet muuten ajokortin muttei kakkosvaihetta (mikä on musta jotenkin kummallista), niin voishan sitä pyytää sen summan vaikka lainaksi ja maksaa vähitellen takaisin.
Mutta mitäpä mä tiedän... mulle vanhemmat maksoi koko autokoulun kaikki vaiheet plus kortin. Niin he oli tehneet mun sisaruksillekin.
Voi onnittelut, on se halppoo kun isukki maksaa! Fiksumpaa on kuitenkin antaa vanhempien makssa se autokoulu, vaikka eivät maksaisikaan 2 vaihetta ja ajaa sitten jossain vaiheessa se inssi uudelleen ja sen jälkeen kakkosvaiheeseen, kuin se että odottelisi niin kauan että on itselläkin töitä ja menisi vasta sitten autokouluun, että on varmasti varaa maksaa se kakkosvaihekin.
Alkuperäinen kirjoittaja anouk:Saraldolla on hyvät vanhemmat. Joku on noussut väärällä jalalla ...