voi pahkan pahka (asuntoasiaa ja marmatusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
hitto sentään.Asun 4.kerroksessa (ei hissiä),kellariin 7porrast alaspäin ja iso ovi joka viel kaiken tilan siitä rappusten edestä)¨

eihän tässä mitään,mutta en tienny raskaudesta sillon kun tän vuokrasopimuksen tein joulukuussa,jos olisin sillon tiennyt niin en olis ottanu tätä asuntoa vastaan :/

ongelma on nyt siis se että mihin hittoon mä vien vaunut/rattaat sitten kun tää esikko syntyy ja jos ollaan oltu ulkona!!?
kellariin ajattelin ensin,mutta en pääse sinne kun on ne rappuset ja se ovi,4.kerrokseen en rupee kantamaan eikä oo mitään rappusten alus tilaa tuolla alhaalla,rappuun ei voi jättää (joku oli kerran heittänyt yhet pihalle ja siitä olivat sitten kadonneet)

isännöitsijältä olen kyselly kun tuosta 1.kerroksesta vapautuu samankokonen mutta ei suostu vaihtoon kun en oo asunu tässä vielä vuotta (joku stadin asettama määräaika).Isännöitsijä tokas vaan että "kuntohan siinä pääsee kasvamaan kun rattaat viet kotiin asti" |O jumalauta!!

ja yksin oon tän mukulan kanssa,eihän se mitään jos olis joku mies tossa kyljessä kiinni koko ajan ja kantelis vauvat ja vaunut!! :ashamed:

En kyllä osaa auttaa mutta ymmärrän kyllä vítutukssi määrän siinä että vaunut pitäisi muka raahata 4. kerokseen rappuja pitkin. Me asutaan hissittömässä talossa tosin vaan 2. kerroksessa ja tämän ½ vuotta kun on vaunuja raahannut yksin eestaas on aihetta huutaa halleluujaa kun viikon päästä päästään muuttamaan asuntoon johon ei ole yhden yhtä rappua.

Voisipa se isännöitsijä koettaa vaikka viikon huseerata mukulan ja rattaiden kanssa kotiin ja pois kotoota ja sen jälkeen tuumata kasvaako kunto vai mitä :kieh: :kieh:

täytyy ostaa ite semmonen ovistoppari laukkuun mukaan että saa sen kellarin oven pysyy auki..eihän se portaiden kipuaminen niinkään mutta sinne kellariin meno :D
ja isännöitsijän asenne peestä,kun sehän sen päättää että saako vaihtaa vai ei..

kookosta: mä sanoinki sille isännöitsijälle että voi ihan vapaasti sitten tulla kokeilemaan miltä se tuntuu :laugh: ,totes siihen että "empä taida"

Yhteistyössä