voi p***a! meni pilalle meitin "romanttinen vkonloppu"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettyny

Vieras
mies varas meille hotelli viikonlopun kaupungista ihan kaksistaan piti mennä. lapsille saatiin hoitaja ja kaikki muukin oli hyvin, no aamulla miehen piti lähteä hälytyksellä töihin, lähdin yksin hotelliin ja kävin myöhemmin hakemassa miehen töistä, piti mennä "romanttiselle"illalliselle, no oli jo niin myöhä että päädyttiin pizzalle... no hetki aikaa hotellilla ennenkuin alakerrassa alkoi meidän lemppari esiintyjä.. juuri ennen soitettiin taas miehelleni töistä, aamulla aikaisin töihin. no mentiin ravintolaan kuunneltiin esiintyjä ja läksittiin nukkuun. romantiikasta ei tietoakaan. mies väsynyt jo päivän töistä ja aamulla piti taas lähteä! no aamulla työkaveri soitti klo 6:00 että tulee kohta hakeen. ukko läx töihin ja minä jäin yksin hotelliin. jäi skumpat juomatta kaappiin ymm. aamupalan jälkeen läksin yksin kotiin ja hain lapset hoidosta. mies ei ole vieläkään tullut töistä. taas on vähän turhauttava olo. mies lupas korvata tämän mulle jollain tapaa.. no ens vkonloppuna alkaa hirvenpyynti ja miestä ei näy ennen joulua paljoakaan kotona. hohhoijaa!

Alkuperäinen kirjoittaja pettyny:
mies varas meille hotelli viikonlopun kaupungista ihan kaksistaan piti mennä. lapsille saatiin hoitaja ja kaikki muukin oli hyvin, no aamulla miehen piti lähteä hälytyksellä töihin, lähdin yksin hotelliin ja kävin myöhemmin hakemassa miehen töistä, piti mennä "romanttiselle"illalliselle, no oli jo niin myöhä että päädyttiin pizzalle... no hetki aikaa hotellilla ennenkuin alakerrassa alkoi meidän lemppari esiintyjä.. juuri ennen soitettiin taas miehelleni töistä, aamulla aikaisin töihin. no mentiin ravintolaan kuunneltiin esiintyjä ja läksittiin nukkuun. romantiikasta ei tietoakaan. mies väsynyt jo päivän töistä ja aamulla piti taas lähteä! no aamulla työkaveri soitti klo 6:00 että tulee kohta hakeen. ukko läx töihin ja minä jäin yksin hotelliin. jäi skumpat juomatta kaappiin ymm. aamupalan jälkeen läksin yksin kotiin ja hain lapset hoidosta. mies ei ole vieläkään tullut töistä. taas on vähän turhauttava olo. mies lupas korvata tämän mulle jollain tapaa.. no ens vkonloppuna alkaa hirvenpyynti ja miestä ei näy ennen joulua paljoakaan kotona. hohhoijaa!

jos ei töiltään ehtinyt sinun kanssaan iltaa hotellissa viettää.Niin miten hän voi viettää aikansa hirvenpyynnissä? kysyn vaan. Mikä ammatti jos niin tärkeää menoa 2 kertaan jopa seuraavan päivänkin.Töille voi sanoo joskus ei.Oli ammatti mikä tahtos niin vapaa ansaittu

noup, ei oo lekuri ei, ison tehtaan "korjaaja", tärkee kone oli menny rikki ja sitä korjaavat, muuten tehdas seisoo ja miljoonien tappiota tulee koko ajan miten kauan kone on rikki...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
noup, ei oo lekuri ei, ison tehtaan "korjaaja", tärkee kone oli menny rikki ja sitä korjaavat, muuten tehdas seisoo ja miljoonien tappiota tulee koko ajan miten kauan kone on rikki...

ja sun ukkos muka tehtaan ainoa korjaaja?? Ja ei taatusti ole.Hänenkö vastuulla yksin jos kone sanoo seis ja tappiot tulee,.Nyt ei mee oikein sun juttus.Tehtaassa on monia korjaajia,Joten ukkos ois voinut viettää vkl sun kans jos voi hirvenpyyntiinkin mennä.Vaiko hälytykset silloin seis.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

jos ei töiltään ehtinyt sinun kanssaan iltaa hotellissa viettää.Niin miten hän voi viettää aikansa hirvenpyynnissä? kysyn vaan. Mikä ammatti jos niin tärkeää menoa 2 kertaan jopa seuraavan päivänkin.Töille voi sanoo joskus ei.Oli ammatti mikä tahtos niin vapaa ansaittu

no normaalisti ihan 5pvä viikosta töissä, välillä ylitöitä kun koneet menee rikki, joskus on vkonloputkin töissä kiinni.
ehti mies sentään illaksi mun kanssa hotelliin ja tyytyväinen olin kun pääsi yhteistä artistia katsomaan vaikka ilta muuten jäi "lyhyeksi" hänen olisi pitänyt muuten olla läpi yön töissä, työkaverit oli olleet puol 3 töissä ja takasin menivät 6delta aamulla. se on vaan pakko kun koneet hajoaa tuolta tehtaalta! se on mieheni työ, olla korjaamassa koneita kun ne hajoaa oli sitten pvä tai yö!

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja sun ukkos muka tehtaan ainoa korjaaja?? Ja ei taatusti ole.Hänenkö vastuulla yksin jos kone sanoo seis ja tappiot tulee,.Nyt ei mee oikein sun juttus.Tehtaassa on monia korjaajia,Joten ukkos ois voinut viettää vkl sun kans jos voi hirvenpyyntiinkin mennä.Vaiko hälytykset silloin seis.

justhan tos laitoin et työkaverin kyytil meni, on niitä montakymmentä sielä! ei noita koneita yksin korjailla kun ruuvit/pultit on päänkokosia pienimmässä päässä... heh! en mä missään väittänyt että jää töistä pois hirvenpyynnin takia...kyllä se menee töihin pyynnistäki. tää vkonloppu piti olla just hyvitys tulevista vkonlopuista mieheni harrastuksen takia. no nyt aiko hyvittää tämän jollain... ja katson kyllä että se on harrastus vkonlopusta pois!!! ; ) no lyhyeen jää tämän kauden pyynti, lupia on niin vähän että pari vkonloppua taitaa noilla mennä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oisit valinnut miehesi vähän paremmin, turha nyt valittaa. Jos hirvenpyynti on tärkeempää kuin oma nainen niin ei teidän suhde ihan hyvällä pohjalla ole

voi hyvänen aika..
Eipä se hirvijahti niin herkkua ole, vaan jonkun sekin on pakko tehdä jos meinaa ettei kanta ihan mahdottomaksi kasva.
siellä sitä rämmitään metsässä kilometri tolkulla hirvien perässä eikä sitäkään lihaa itselle ilmaiseksi saa :headwall:

Meidän viikonloppu meni vielä enemmän persiilleen. Piti eilen mennä syömään ja saunomaan mun vanhempien luo, jonka jälkeen viettää koti-iltaa leffan ja naposteltavan parissa, mutta huomasinkin lauantai-iltapäivänä olevani tilanteessa, jossa en koskaan kuvitellut olevani: soittamassa hätänumeroon ja tilaamassa ambulanssia esikoiselleni, joka ei herännyt päiväunilta vaikka kuinka ravistelin, nipistelin ja huusin hänen nimeään :/
No, loppu hyvin kaikki hyvin, tyttö pääsi jo tänään sairaalasta kotiin ja on toipumassa, mutta kyllä pelästytti.
Ne leffat katsotaan joskus toiste.

Oltiin ehditty nukkua jotain 2½ tuntia (minä ja poika makkarissa, tyttö omassa huoneessaan). Tyttö meni ihan terveenä päikkäreille, mutta kun menin katsomaan miten se nyt vieläkin nukkuu vaikka pikkuveli loikkii päällä ja tönii hereille, niin tyttö oli ihan tulikuuma (kuumetta päälle 40 astetta) ja tiedoton.
Tulehdusarvot on korkealla, mutta verikokeissa ei muuta vikaa. Lääkäri sanoi että voisi olla jonkinmoinen epilepsiakohtauksen jälkitila (tosin epilepsiaa tytöllä ei ole, tai siis ei ainakaan ole todettu aikaisemmin) tai kuumekouristus ilman kouristusta (raajat ei tosin olleet jäykkänä vaan tyttö oli veltto). Tai sitten kuumeen äkillinen nousu aiheutti jostain syystä noin rajun reaktion, tajunnanmenetyksen, joka siis kesti yli puoli tuntia. Tai sitten kuume ja tuo kohtaus ei liittyneet toisiinsa mitenkään, sekin on mahdollista. Mitään varmaa ei selvinnyt (paitsi se, ettei ole joku aivokuume tms eikä aivokalvontulehdus) ja tarkempiin tutkimuksiin aletaan vasta jos tuo tapahtuu toistekin. Sydämestä kuului sivuääni ambulanssimiesten tutkiessa tyttöä ja vielä polillakin, mutta ei enää tänään aamupäivällä lääkärin kierroksella. Ja korvatulehdus & antibiootti siihen likalla on ollut torstaista saakka, muttei kuumetta tai mitään muutakaan. Mutta tuon kohtauksen syy on siis mysteeri. Mikä on sinänsä aika inhottavaa, kun nyt ei voi tietää milloin sellainen tulee uudelleen, vai tuleeko :/. Ei paljon uskalla itse nukkua.
Nyt tyttö on suht koht ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä en enää edes yritä. Romanttisia viikonloppuja. Ei miehen työt ole este, ei pelkästään. Mutta kaikki muu. Ehkä sitten kun lapset on isoja.

No mistäs teillä kenkä puristaa?

:/

Mies on niin paljon pois kotoa. Mä olen väliin oikeasti ihan hajalla siitä. Ja sitten pikkumies on niin kiinni mussa, se ei ole ollenkaan paha muutoin, mutta sitä on ihan mahdoton jättää kenellekään: se saa kauhukohtauksen siitäkin, jos jää mummin syliin mun käydessä vaikka vessassa tai toisessa huoneessa. Eli mä olen täällä kotona, pallo nilkassa. Miehen kanssa se jää, mutta se nyt ei meidän yhteistä aikaa edistä, todellakaan. Muuten ei juuri mistään, kenkä purista siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Oltiin ehditty nukkua jotain 2½ tuntia (minä ja poika makkarissa, tyttö omassa huoneessaan). Tyttö meni ihan terveenä päikkäreille, mutta kun menin katsomaan miten se nyt vieläkin nukkuu vaikka pikkuveli loikkii päällä ja tönii hereille, niin tyttö oli ihan tulikuuma (kuumetta päälle 40 astetta) ja tiedoton.
Tulehdusarvot on korkealla, mutta verikokeissa ei muuta vikaa. Lääkäri sanoi että voisi olla jonkinmoinen epilepsiakohtauksen jälkitila (tosin epilepsiaa tytöllä ei ole, tai siis ei ainakaan ole todettu aikaisemmin) tai kuumekouristus ilman kouristusta (raajat ei tosin olleet jäykkänä vaan tyttö oli veltto). Tai sitten kuumeen äkillinen nousu aiheutti jostain syystä noin rajun reaktion, tajunnanmenetyksen, joka siis kesti yli puoli tuntia. Tai sitten kuume ja tuo kohtaus ei liittyneet toisiinsa mitenkään, sekin on mahdollista. Mitään varmaa ei selvinnyt (paitsi se, ettei ole joku aivokuume tms eikä aivokalvontulehdus) ja tarkempiin tutkimuksiin aletaan vasta jos tuo tapahtuu toistekin. Sydämestä kuului sivuääni ambulanssimiesten tutkiessa tyttöä ja vielä polillakin, mutta ei enää tänään aamupäivällä lääkärin kierroksella. Ja korvatulehdus & antibiootti siihen likalla on ollut torstaista saakka, muttei kuumetta tai mitään muutakaan. Mutta tuon kohtauksen syy on siis mysteeri. Mikä on sinänsä aika inhottavaa, kun nyt ei voi tietää milloin sellainen tulee uudelleen, vai tuleeko :/. Ei paljon uskalla itse nukkua.
Nyt tyttö on suht koht ok.

meillä oli vuosi sitten pojan kanssa sama tilanne, taju siltä lähti kuumeen takia, oli hirveetä. Ja ambulanssi kans soitettiin, poika oli 3 päivää sairaalassa sen jälkeen.

Uusimmat

Yhteistyössä