Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rii-aa:Minkälaisessa työssä on? Siis jos ei vaan ole päässyt lähtemään ajoissa, soittaa tietysti voisi tai muuten ilmoittaa...
Meillä on kanssa joskus joutunut jäämään yöksi illan jälkeen, ei soittanut, kun ajatteli meidän jo nukkuvan, ja aamuviiden jälkeen jo tulisi kotiin kuitenkin. Säikähdin kun heräsin eikä ukkelia näkynyt. Kaamea koneiden melu oli taustalla kun soitin-ei yhtään ymmärtänyt, miksi olin vihainen, kun hän vaan olisi antanut meidän nukkua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anna paskan olla.niin minäkin annan olla.tyhjään murehtia tyhjänpäiväisiä munankantotelineitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paras vaan kun olisit tyytyväinen, että miehellä on töitä näinä aikoina. Saatpa palstailla rauhassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MItä ihmettä sun mies sitte tekee?Kai kaikilla jonkinlainen työaika on?
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Valitettavia tilanteita. Onneks mun vaimo on oppinut elämään omaa elämää yhteisessä parisuhteessa. En nimittäin osaa sanoa edes päivää milloin tulen monesti kun töihin lähden. Viikon sisään kuitenkin yleensä töistä kotiin palaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Valitettavia tilanteita. Onneks mun vaimo on oppinut elämään omaa elämää yhteisessä parisuhteessa. En nimittäin osaa sanoa edes päivää milloin tulen monesti kun töihin lähden. Viikon sisään kuitenkin yleensä töistä kotiin palaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja matkatyömiehen eukko:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Valitettavia tilanteita. Onneks mun vaimo on oppinut elämään omaa elämää yhteisessä parisuhteessa. En nimittäin osaa sanoa edes päivää milloin tulen monesti kun töihin lähden. Viikon sisään kuitenkin yleensä töistä kotiin palaan![]()
Mulla on vaimona sama tilanne-ja oikeastaan olen yksinolosta (tai jos nyt voi sanoa yksinoloksi neljän lapsen kanssa olemista) jopa nauttimaan. Arki pyörii kyllä näinkin. Sitten kun on mies kotona, ollaan perheenä-en minä töiden takia viitsi valittaa... Jos kapakassa notkuisi, olisi eri juttu.
Työllään mahdollistaa minun kotona olon vielä parin vuoden ajan, sitten palailen omaan työhöni
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyömiehen eukko:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Valitettavia tilanteita. Onneks mun vaimo on oppinut elämään omaa elämää yhteisessä parisuhteessa. En nimittäin osaa sanoa edes päivää milloin tulen monesti kun töihin lähden. Viikon sisään kuitenkin yleensä töistä kotiin palaan![]()
Mulla on vaimona sama tilanne-ja oikeastaan olen yksinolosta (tai jos nyt voi sanoa yksinoloksi neljän lapsen kanssa olemista) jopa nauttimaan. Arki pyörii kyllä näinkin. Sitten kun on mies kotona, ollaan perheenä-en minä töiden takia viitsi valittaa... Jos kapakassa notkuisi, olisi eri juttu.
Työllään mahdollistaa minun kotona olon vielä parin vuoden ajan, sitten palailen omaan työhöni
Vaikka suomi on vapaa maa, ja tämä keskustelu palsta kaikille avoin, tähän ketjuun on ihan turha tulla kiillottamaan sädekehää kenenkään pään ympärille: oman, tai sen miehen, joka sitkeästi reissutöitä tekee. Mä olen elänyt sitä arkea itse lapsena, ja mä olen elänyt sitä avovaimona, vaimona ja äitinä melkein 7 vuoden ajan, kahden eri miehen kanssa. Ja nyt on vaan kertakaikkiaan mitta täynnä. Se ei ole mitään elämää, että "on oppinut nauttimaan " yksin olosta, jos haluaisi nauttia siitä mitä on yhdessä. Sekään ei ole mitään elämää, että kuukauden kohokohta on isin käyminen kylässä kotona. Meidän perheessä sellainen elämä ei enää tule kysymykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja matkatyömiehen eukko:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Valitettavia tilanteita. Onneks mun vaimo on oppinut elämään omaa elämää yhteisessä parisuhteessa. En nimittäin osaa sanoa edes päivää milloin tulen monesti kun töihin lähden. Viikon sisään kuitenkin yleensä töistä kotiin palaan![]()
Vaikka suomi on vapaa maa, ja tämä keskustelu palsta kaikille avoin, tähän ketjuun on ihan turha tulla kiillottamaan sädekehää kenenkään pään ympärille: oman, tai sen miehen, joka sitkeästi reissutöitä tekee. Mä olen elänyt sitä arkea itse lapsena, ja mä olen elänyt sitä avovaimona, vaimona ja äitinä melkein 7 vuoden ajan, kahden eri miehen kanssa. Ja nyt on vaan kertakaikkiaan mitta täynnä. Se ei ole mitään elämää, että "on oppinut nauttimaan " yksin olosta, jos haluaisi nauttia siitä mitä on yhdessä. Sekään ei ole mitään elämää, että kuukauden kohokohta on isin käyminen kylässä kotona. Meidän perheessä sellainen elämä ei enää tule kysymykseen.
No sitten ukko kuriin. Jos voi itse vaikuttaa työaikoihinsa, niin pistät kovan kovaa vastaan. Jos ei voi vaikuttaa vaan työnkuvaan kuuluu joustaminen työajoissa, työpaikka vaihtoon. Jos sekään ei onnistu, niin sitten ukko vaihtoon.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meidän perheessä sellainen elämä ei enää tule kysymykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja hoi!:No jopas! Aika tiukka täti olet kyllä. Outoa että on varaa tuollasesta narista, ja kiva on miehen kuunnella.. sulla on aina joku pielessä. Jos ukkos jäis työttömäksi, tasan vinkuisit kohta siitäkin täällä. Sä moitit sitä ihan aina. Osaako se sun mielestä mitään oikein?
Ei kai kukaan ole sädekehää kiillottanutkaan, en minä ainakaan ole sellaista huomannut kenenkään kirjoituksesta. Saa kai hyvä ihme ihmisillä olla erilaisia näkemyksiä ja kokemuksia aiheesta, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No sitten ukko kuriin. Jos voi itse vaikuttaa työaikoihinsa, niin pistät kovan kovaa vastaan. Jos ei voi vaikuttaa vaan työnkuvaan kuuluu joustaminen työajoissa, työpaikka vaihtoon. Jos sekään ei onnistu, niin sitten ukko vaihtoon.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Meidän perheessä sellainen elämä ei enää tule kysymykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Toki. Mä ihan vähän rohkenen vaan epäillä näiden tyytyväisten reissareiden puolisoiden puheita: mä olen itsekin tähän asti sujuvasti todistellut sitä, kuinka tyytyväinen olen elämään juuri tälläisenään. Ja mun kokemuksen mukaan jokainen tekee niin, suurimmaksi osaksi silkkaa tyytymättömyyttään. Mutta voi toki olla oikeastikin tyytyväisiä, ei siinä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kyllä mäkin mielellään olisin kotona päivät pitkät jos siitä joku mulle maksais, vaan eipä ole sellasta tahoa vielä löytynyt. Ja kun en viitsi yhteiskunnan elätiksi alkaa, töitä on tehtävä, ja ne kun monesti tällä alalla on reissutöitä. Ja kyllä mullekin elämässä on pääasia mun perhe, olen monta kertaa sanonut vaimolle, että ilmoittaa mulle sitten kun ei enää jaksa yksinään hoitaa kaikkea arjen askareita. Tai oikeestaan mielellään ennen sitä "viimeistä pisaraa".