Voi nolous..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Vietettiin tässä kotiaamua, miulla vaan yötoppi päällä, ei ees pitkiä housuja..esikko alushoususillaan, kuopus yöpaidassa.
No, yhtäkkiä ovikello soi ja tietty esikko ryntää suoraan avaamaan. Eihän siinä auta muu ku koittaa sekunnissa ettiä jotain päällelaitettavaa..
Ovella oli kaksi miestä, jotka tässä uusiivat noita ovia ja ikkunoita :ashamed: Housut ehdin saamaan jalkaan, mut paitaa en ehtinyt löytä ja piti käydä sanomassa että voivat tulla yhtä oven reunaa kattomaan, laitoin vaan kädet puuskaan ettei nyt ihan tissit näkyis.. Sit äkkiä vaatehuoneeseen, paniikissa ettimään jotain paitaa..Kuopus säikähti miehiä ja alkoi huutamaan ja piti päästää se sinne vaatehuoneeseen kans..ja kohta sinne tuli esikoinenkin, oli hakenut postin ovelta ja toi ne sinne.
Mahtoi ne miehet ajatella.. :kieh:

Sain sitten villatakin vedettyä päälleni ja menin vaan eteiseen sitten pokkana, kun kyselivät että voiko huomenna tulla korjaamaan sen..sanoin että juu, sen kun vaan. Voi rähmä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
:laugh: :laugh:

Niin tuttua tuo "tissien piilottelu" :xmas: |O :ashamed:

ninpä. mä en tykkää kamalasti pitää rintsikoita. ja varsinkin kesällä ne unohtuu helposti kun joku toppi vain päällä. no viime kesänä olin töis sellaisessa paikas et välil oli siistit toimisto vaatteet päällä ja välil likaset työvaatteet. laitoin aamulla topin johon ei tartte rintsikoita. päivän aikana jouduin sit vaihtaa näihi 'raksa'kuteisiin. ja eihän mul ollu mukana rintsikoita. sit siihen tulee asiakaatita ja joudun niiden knassa pyörimään tunnin ympäriinsä ja pystyin kokoajan tuntemaan niiden katseet mun rinnois vaik yritin pidellä käsiä edessä. eikä nää ny niin kamalan isot ole mut kyl ne huomaa.

kyl mää sillo kans häpesin.

Tuli tästä mieleeni yks hauska jutu mikä sattu mulle teininä ku olin just muuttanu pois kotoa. Mä muutin semmoseen vanhaan kerrostaloon johon oli tulossa ikkunaremontti ihan lähiaikoina. Olin kyllä tieonen asiasta, mutten ollu perehtyny asiaan sen enempää. Läksin sitte illalla baariin. Hoipertelin kotiin joskus aamuyöstä ja tavalliseen tapaani menin alasti nukkumaan.

Aamulla heräsin kolinaan ikkunan takana. Sielä seisoi kaksi työmistä semmosella remontti tasanteella ja olivat kun eivät huomaisikaan mua, vaikka mun sänky oli melkein kiinni ikkunassa, eikä mulla ollu verhojakaan vielä muuton jäljiltä ikkunoissa. Röhnötin siinä äx asennossa hetken aikaa ennenkun sydän pomppas kurkkuun ja juoksin nolona kylppäriin karkuun. Se asunto oli yksiö, ni en muuallekkaan voinut mennä. Sielä istuskelin sitte niin kauan kunnes olin varma että työmiehet on häipyny mun ikkunan takaa.

Ja tämä tarina on tosi :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Tuli tästä mieleeni yks hauska jutu mikä sattu mulle teininä ku olin just muuttanu pois kotoa. Mä muutin semmoseen vanhaan kerrostaloon johon oli tulossa ikkunaremontti ihan lähiaikoina. Olin kyllä tieonen asiasta, mutten ollu perehtyny asiaan sen enempää. Läksin sitte illalla baariin. Hoipertelin kotiin joskus aamuyöstä ja tavalliseen tapaani menin alasti nukkumaan.

Aamulla heräsin kolinaan ikkunan takana. Sielä seisoi kaksi työmistä semmosella remontti tasanteella ja olivat kun eivät huomaisikaan mua, vaikka mun sänky oli melkein kiinni ikkunassa, eikä mulla ollu verhojakaan vielä muuton jäljiltä ikkunoissa. Röhnötin siinä äx asennossa hetken aikaa ennenkun sydän pomppas kurkkuun ja juoksin nolona kylppäriin karkuun. Se asunto oli yksiö, ni en muuallekkaan voinut mennä. Sielä istuskelin sitte niin kauan kunnes olin varma että työmiehet on häipyny mun ikkunan takaa.

:laugh: :laugh:

:laugh: Mua ois niin hävettäny

Mulla on käynyt melkeimpä samalla tavalla. Meille oli parvekeremppa tulossa ja meillä parvekeelle mentiin makuuhuoneesta. Olin myös ollut baarireisuulla ja napannut myös jonkun miehen körilään mukaani. Olin jo herännyt mutta tokkurassa vielä makoilin sängyllä, alasti, samoin miesvieraani ja yhtäkkiä parvekkeen reunan takaa näkyi kaksi päätä!!!! Remppaäijät sieltä tulivat Pekkaniskalla meidän parvekkeen kohdille, kyllä hekin säihkähtivät ja käänsivät katseensa pois, minä kiskasin peiton korviin ja häpesin.

No mun tapauksessa ainakin remonttimiehet yritti esittää ettei edes huomannu mua (niiivvvarrmaaa). Selkeesti vilkuili mua ja hymyili, mutta käänsivät päänsä pois ja esittivät tekevänsä kovin aktiivisesti jotain tosi tärkeetä :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä