Voi nolous.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Mies tilas meille pitsat ja tietenkin sieltä normaaliin tapaan kysytään et tuodaanko kotiin? Mies vastas et juu kiitos. Pitserian pitäjä sit vastas et "sehän oli kertunpolku 4?" Äärrr... sanokaa et se muisti meidän osoitteen vaan siks et tällä paikkakunnalla ei ole toista saman sukunimistä, eikä siks et me tilattais jotenkin usein sieltä pitsaa??? :p :whistle: :ashamed:

Okei, mä sanon, että muistaa sen nimen takia =)

Me yhteen aikaan tilattiin ihan hirveesti pizzaa yhestä pizzeriasta ja aina sama tyyppi toi sen. Tervehtikin miestä aina ovella (mä en suostunu avaamaan...) kysellen, että mitä mies.
Kerran sitten pizzoja tuodessan sanoi, että nyt hän jääkin kk lomalle, että ei sitten nähäkään, musta SE oli noloo :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MinsQ:

Me yhteen aikaan tilattiin ihan hirveesti pizzaa yhestä pizzeriasta ja aina sama tyyppi toi sen. Tervehtikin miestä aina ovella (mä en suostunu avaamaan...) kysellen, että mitä mies.
Kerran sitten pizzoja tuodessan sanoi, että nyt hän jääkin kk lomalle, että ei sitten nähäkään, musta SE oli noloo :ashamed:

:laugh:

Mekin taidettiin käydä liikaa yhdessä pitseeriassa... Yleensä ne aina sanoi että "ottaa salaatti olkka hyvä", kerran ei sanonut. Me sit kysyttiin että tuleeko salaatti. Vastasi että "minä luulla te tiettä jo salaatti kuuluu" :ashamed:

Tässä meiän kylillä asuu kanssa yks perhe, joss useampi lapsi.
Kerran tilattiin pizzaa kotipizzasta yhdessä molemmille perheilleja haettiin ne sit kimppakyydillä kotiin (Tänne syrjään ei oo kuljetusta.)
Sit siitä jonkun aikaa kun oli mennyt, niin tää toinen perhe tilasi pizzaa uudemman kerran. Heiltä oli silloin kysytty, että aikooko se toinenkin suurperhe (siis me) syödä tänään pizzaa... että pitääkö seuraavalle tilaajalle sanoa, että ruuhkahuippu iski päälle, taas kerran :snotty: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Kerran tilattiin pizzaa kotipizzasta yhdessä molemmille perheilleja haettiin ne sit kimppakyydillä kotiin (Tänne syrjään ei oo kuljetusta.)
Sit siitä jonkun aikaa kun oli mennyt, niin tää toinen perhe tilasi pizzaa uudemman kerran. Heiltä oli silloin kysytty, että aikooko se toinenkin suurperhe (siis me) syödä tänään pizzaa... että pitääkö seuraavalle tilaajalle sanoa, että ruuhkahuippu iski päälle, taas kerran :snotty: :whistle:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Usvametsän neito:
Mekin taidettiin käydä liikaa yhdessä pitseeriassa... Yleensä ne aina sanoi että "ottaa salaatti olkka hyvä", kerran ei sanonut. Me sit kysyttiin että tuleeko salaatti. Vastasi että "minä luulla te tiettä jo salaatti kuuluu" :ashamed:

:laugh: :laugh:

Mitähän mahtaa ajatella ne ihmiset joille laitan jo lähes valmiiksi heidän juomansa, kun näen heidän astuvan baarin ovesta sisälle? :xmas: :D Muodon vuoksi sitten kuitenkin kysyn, että niin otatko sen kossuvissyn yms. :D

:laugh:

käväsin kaverin kanssa viime perjantaina hakemassa pizzat parin kilsan päästä. kaverini vissiin käypi usiasti kyseisessä paikassa ku kassalla jäbä tuumas vaan että: tonnikala-jauheliha? kaverini rävähti punaseksi ku tuumasin että: hei, käytsä usein täällä? :laugh:

Kaveri soitti pari lauantaita sitten aamulla pizzat minun asunnolle.

Myyjä sanoi tyyliin * joo meillä lyötiin tässä jo vetoa kun tultiin töihin että tuleeko tähän osoitteeseen eka tilaus*
:-p

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mitähän mahtaa ajatella ne ihmiset joille laitan jo lähes valmiiksi heidän juomansa, kun näen heidän astuvan baarin ovesta sisälle? :xmas: :D Muodon vuoksi sitten kuitenkin kysyn, että niin otatko sen kossuvissyn yms. :D

Se on vaan hyvää palvelua :whistle:

Sillon kyllä vähän hävetti kun äitin kanssa mentiin baariin ja täti sanoi tiskiltä: "Ja sinule tule mansikasiideri ja sinine pilli." :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

:laugh: :laugh: :laugh:

:D !
Asuessani kämppiksen kanssa, tuli meille tavaksi tilata etenkin viikonloppuisin pizzat kotiin lähipizzeriasta. Miehet olivat hiukan flirttejä, muttemme antaneet sen häiritä.
Eräänä lauantaipäivänä nautiskelimme parhaillaan tästä pizzeriasta tilattuja pizzoja, kun puhelimeni soi. Numero oli tämän pizzafirman numero. Saimme kutsun tämän pizzerian kanta-asiakkailleen järjestämille juhlille. Juhlissa saisi syödä pizzaa niin paljon kuin haluaisi. Myös alkoholitarjoilu olisi pelannut. Juhlapaikka oli muistaakseni Vihdissä.
Kiitin kutsusta ja lupasin ilmoittaa mahdollisesta osallistumisestamme myöhemmin. Päätimme olla osallistumatta.
Olisimmeko olleet ainoat kanta-asiakkaat?

pizzerian tai kapakan työntekijöiden sitäkin, ettei asiakkaat halua että muistetaan mitä he syövät/juovat. Me ei menty enää ikinä kantakapakkaan sen jälkeen kun etten iskettiin vaan mitään sanomatta tai kysymättä juomat.

Alkuperäinen kirjoittaja MinsQ:

:laugh: Tää on jo oikeesti noloo, kun tilaa pitsaa useamman kerran kk:ssa ja yksi kk on pitkä tauko nähdä pitsakuskia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hauskoja nolouksia teillä muillakin :laugh: Mä kyl miehelle sanoin et nyt ei kyllä vähään aikaan tilata tuolta mitään!

Kyllä meillä ainakin tuon paikallisen pizzerian tyypit tietää meidän osoitteen, enkä pidä sitä yhtään nolona ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Senan asiakas:
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Hauskoja nolouksia teillä muillakin :laugh: Mä kyl miehelle sanoin et nyt ei kyllä vähään aikaan tilata tuolta mitään!

Kyllä meillä ainakin tuon paikallisen pizzerian tyypit tietää meidän osoitteen, enkä pidä sitä yhtään nolona ;).

:laugh: :laugh: nimimerkistäs päätellen kyseessä sama pitseria :laugh: