Voi nolouden huippu =/ !!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petaripyykki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petaripyykki

Vieras
Onko kellään käynyt näin typerästi, siis että aikuinen ihminen kastelee sänkynsä. Menin vessaan ja istuin pöntölle ja annoin tulla -HERÄSIN siihen että sänky oli märkänä, olin siis mennyt UNISSANI vessaan, siis uskomatonta!!Uni oli niin todentuntuinen mutta herätys pudotti maanpinnalle.....
Mies katteli aamulla vähän kummissaan kun keräsin lakanapyykkiä koneeseen....voi hitto.

:hug: Unet on joskus aika todentuntuisia... Mulle on tapahtunut läheltä piti -tilanteita, eli viime hetkellä olen hoksannut, että ei perkule, tämä onkin vaan unta.

En nähny eroottista unta, se oli ihan oma vessa mihin muka menin kuten hereillä olisin ollu...ja kävin kyllä oikeestikin vielä vessassa, pikkusen tais olla kupla ohtassa kun jo uniin tulee. Ihme vaan että "hätä" ei herättäny...

mulle on käynyt.. vähän jälkeen esikoisen syntymän.. Sitte itkusin silmin miehelle sanoin etten halua ikinä enää synnyttää ku pissaan sänkyynki jo.. Ny se jo vähän naurattaa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
:hug: Unet on joskus aika todentuntuisia... Mulle on tapahtunut läheltä piti -tilanteita, eli viime hetkellä olen hoksannut, että ei perkule, tämä onkin vaan unta.

Mä olen monesti nähny unta et menen vessaan. Herään sentään onneksi ennen vahinkoja siihen , että muka toimitan ja toimitan siellä vessassa asioitani, eikä yhtään helpota. Ärsyttävää.

Mulle on kerran käynyt just noin samoin. Niin toden tuntuinen uni kuin vain voi olla! Silloin nolotti ja harmitti, mutta enpä olis voinut mitään tehdä eri tavallakaan, kun tosiaan olin aivan varma, että oon vessassa...

Mulle kävi aikoinaan niin, että olin muka hereillä ja menossa vessaan. Yhtäkkiä havahduin kun olinkin sohvan vieressä kyykyssä housut kintussa, olin oikeen siirtänyt yhden pöydänkin edestä pois... Onneksi en kerennyt mitään toimittaa ennenkuin heräsin :laugh:

mulla kans joskus käyny noin...tokan lapsen syntymän jälkeen..mut sit selviski, et oli pissatulehdus...söin siihen kuurin, eikä sen jälkeen oo moista vahinkoa sattunu...onneks...

Joo, unessa oli aivan tolkuton hätä ja viimein pääsin vessaan ja annoin tulla: heräsin kun lakana velloi.. Olin 16-v tuolloin, että en ihan aikuisena enää ole tuota tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle kävi aikoinaan niin, että olin muka hereillä ja menossa vessaan. Yhtäkkiä havahduin kun olinkin sohvan vieressä kyykyssä housut kintussa, olin oikeen siirtänyt yhden pöydänkin edestä pois... Onneksi en kerennyt mitään toimittaa ennenkuin heräsin :laugh:

Vastaavanlaista kyllä tapahtunut, kyläpaikassa vielä jossa taidettiin illalla ottaa alkoholia, joten olin yöllä melkoisessa pökkyrässä kun olen lähtenyt pissahädässä liikkeelle: havahduin siihen, kun kyykin jo housut nilkoissa palmupuun juurella. Voi luoja, onneksi en ehtinyt sinne kukkapurkkiin pissata eikä kukaan nähnyt..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En nähny eroottista unta, se oli ihan oma vessa mihin muka menin kuten hereillä olisin ollu...ja kävin kyllä oikeestikin vielä vessassa, pikkusen tais olla kupla ohtassa kun jo uniin tulee. Ihme vaan että "hätä" ei herättäny...

Miten eroottinen uni liittyy sänkyyn pissaamiseen? Kyllä mä saan eroottisen unen tuloksena ihan orgasmin, enkä pissaa.