Voi mun pientä "vauvaa" :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Lapset 9- ja 11-v saivat tänään uudet polkupyörät. Koska pyörät ei mahtuneet mun autoon, sovittiin että ajavat ne kotiin. Kun lähdettiin pyöräliikkeen pihasta, huikkasin molemmille että nähdään kaupan pihassa, koska mulla oli tarkoitus käydä ruokakaupassa kotimatkalla.

Siispä mä odottelin kaupan parkkiksella, eka saapui 11-v ja hetken päästä näkyy miten 9-v lähestyy kauppaa... ja ajaa reippaasti ohi. Me huudeltiin isomman lapsen kanssa perään, muttei tää pienempi mitään kuullut.

Mä lähdin kauppaan, ajattelin että josko 9-vee sitten lähtikin suoraan kotiin. Hetken päästä soi puhelin. Tuttava soittaa.

"Moi, minnehän tuo teidän Veeti mahtaa olla menossa?"
"En mä tiedä, miten niin? Kotiin luulen?"
"Ei kun mä olin menossa apteekkiin ja näin miten joku pikkuinen poika istuu kadun varressa. Ajattelin että on siihen kaatunut, mutta kun menin lähemmäs huomasin että se on teidän Veeti. Siinä se istui ja sanoi että ei muista enää minne hänen pitikään mennä."
":D Voi hyvänen aika. Sano sille että tulee tähän kaupalle, mä oon tässä. "

Että niin oli uuden pyörän huumassa, ettei ressukka enää muistanut pitikö mennä kotiin vai jonnekin muualle :D :D :D :D

Höperö.

• Tykkää
Reactions: Porho
Mua vieläkin naurattaa, kun näen sieluni silmillä tuon ressukan istuvan siinä kadulla, ehkä noin 50 metrin päästä kaupasta :D Kuinkahan kauan poika olisi siinä istunut miettimässä, jos ei tuttava olisi sattunut paikalle? :D Toki mä oisin lähtenyt samantien etsimään, jos ei olisi näkynyt kotimatkan varrella eikä kotona, mutta kyllähän siihen nyt ois jokunen hetki silti ehtinyt vierähtää..

Yhteistyössä