voi morkkis porkkis ja krapula vielä siihen lisäkkeeksi:( mikä v**tu muhun eilen meni??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohdutustakaipaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lohdutustakaipaan

Vieras
menin sänkyyn jonkun vieraan meihen kanssa ja tajusin vasta tänään et voi p..rkl. se ei käyttänyt kortsua ollenkaan. ei onneksi sisään tullut vaan veti lakanalle.no ei siinä vielä mitään äsken laskin ovis laskurilla niin eilen ollut juut ovis laskurin mukaan. ja mitähän tautejakin mä olen siltä saanut:;(
sanokaa että yhdestä kerrasta ei tuu raskaaksi kun ei tule sisään asti. eihän!!??

mikä niissä on se raja että voi ottaa sen pillerin?
mä täälä jo kuvittelen että nippaile vasenta munasarjaa ja panikoin että siellä se nyt kiinnittyy vieraan miehen lapsi ei jessus kun piti olla tyhmä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mikä niissä on se raja että voi ottaa sen pillerin?
mä täälä jo kuvittelen että nippaile vasenta munasarjaa ja panikoin että siellä se nyt kiinnittyy vieraan miehen lapsi ei jessus kun piti olla tyhmä.

eikö se ole 2vrk. ostat heti huomenna. ja kuvittelet iha turhia :D

Keskeytetty yhdyntä on erittäin epävarma keino yrittää ehkäistä raskaus. Jo ensimmäisissä siittimen päähän tulevissa ns. liukastustipoissa voi olla miljoonia siittiöitä, jolloin ne pääsevät emättimeen jo heti ensimmäisellä työnnöllä. Näin ollen pelkkä siemensyöksyn estäminen emättimeen ei riitä ehkäisyksi, koska "vahinko" voi olla jo tapahtunut.

http://www.tohtori.fi/?page=1750363&id=6846798

mä en todella tajua mikä muhun meni. olen ylensä hirmusen tarkkana ollut että kumia käytetään ja nyt vain jotenkin luotin siihen että mies sen laittaa enkä sitä sen kummosemmin sillon yöllä kännissäkään tajunnut. vasta tänään:(

:D
Ota pöljä ne jälkiehkäisypillerit ja äkkiä :flower:
Apteekit päivystää vielä 1,5 tuntia tälle päivälle, jollei teidän kaupungissa ole 24/7 auki olevaa apteekkia.

Hae jälkiehkäisypillerit ne ehtii tehota vielä. Mä en oikeastaan koskaan käytä kumia kun ilman on parempaa eikä oo tauteja tullut vaikka miehiä on ollu yli 40.

kait se on pakattava lapsi autoon ja lähdettävä apteekkiin vielä ajeleen.
tuntuu vain niin oudolta että yhdestä kerrasta kun ei käytä kumia tulisi raskaaksi kun ei edes sisään tullut.

meillä kyllä keskeytetty ollut käytössä "ehkäisynä" hyvin on toiminut ja lapsia tullut vain sillon kun on haluttu. Joten en oikein usko että niissä touhutipoissa on siittiöitä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en todella tajua mikä muhun meni. olen ylensä hirmusen tarkkana ollut että kumia käytetään ja nyt vain jotenkin luotin siihen että mies sen laittaa enkä sitä sen kummosemmin sillon yöllä kännissäkään tajunnut. vasta tänään:(

ootkos sitten useammin harrastellut muiden miesten kanssa vaikka oma mies kotona???kun kerran hirmu tarkka oot kumin käytöstä aikasemmin ollu.

Yhteistyössä