Voi mitä idiootteja...

Ei meinannut jollain (=mulla :D) hermot mennä töistä tullessa tossa äsken. Puol tuntia seisottiin itiksessä, koko metroliikenne pysähdyksissä kun joku tampio menny radalle hyppimään. Sitä sitten poliisit ja pelastuslaitoksen miehet metsästi vartijoiden kanssa.

Onnex huomennakin iltavuoro ja pikku-ukko maalla niin saan aamulla nukkua :).
 
vieras
Mistä tiedät et ois itse hypännyt? Ja näi myöhäänkö olet ollu lastas hakemas? tääl päi kyl menis niin että joutuu yöks jättämään jos noi myöhään haku olis. Niin ja onko se yhdentekevää sulle jos näit itsemurhakanditaatit tekee noin sen lopun elämästään ei ne ajattele ne oikeesti aikovat eikä puhu. yleensä ne joka puhuu ei sitä tee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
kaikenlaisia niitä löytyy... onneksi ei oo metroa :D
Kannattaa olla tyytyväinen :). Viimex pari viikkoa sitte ku olin viikonloppuna töissä, silloin tosin aamuvuorossa, seisottiin silloinkin itiksessä jonkun fiksun radalla kävelijän takia. Tosin silloin vaan kymmenisen minsaa.

Mutta ku on jo niin kylmää, ettei viitti fillaroida, kesällä kuljin fillarilla ton 7 kilsaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä tiedät et ois itse hypännyt? Ja näi myöhäänkö olet ollu lastas hakemas? tääl päi kyl menis niin että joutuu yöks jättämään jos noi myöhään haku olis. Niin ja onko se yhdentekevää sulle jos näit itsemurhakanditaatit tekee noin sen lopun elämästään ei ne ajattele ne oikeesti aikovat eikä puhu. yleensä ne joka puhuu ei sitä tee!
Mähän kirjotin että onnex pikku-ukko maalla :). Eli en oo mistään ollu hakemassa. Silloin kun oon näin myöhään töissä, on poika aina isovanhempiensa hoivissa :).

Ja eikä noi aina oo itsemurhaa aikovia. Lähinnä kännissä menneet kokeilemaan tai yrittävät oikasta radan yli tai vastaavaa.
 
vieras
Ei mikään ihmetyksen aihe, niitähän on harva se pvä metron edes hyppimäs. Ihmiset ei vaan saa niistä tietää, ei kaikki päädy uutisiin. Naapurin ukko siel duunissa ja kertoo niistä..
 

Yhteistyössä