Voi mitä pieniä ihanuuksia ne kolmoset olivatkaan <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Käytiin eilen mieheni siskoa katsomassa sairaalassa ja iltatoimien aikaan mekin pääsimme kurkkaamaan ikkunan takaa millaisia söpöliinejä he oli.

Meidän Lyydia näyttää kaikista eniten mieheni siskolta joten kun nähtiin tämä heidän pikkuinen tytön tylleröinen hänen kasvonmuotonsa näytti samanlaiselta kun Lyydia pienenä.
Saa nähdä millaiseksi he muotoutuvat.
Vaikuttivat nyt kaikki omanlaisiltaan vaikka ovatkin kolmosia. Kaksi poikaa eivät ole identtisiä ja he vaikuttavat kuulemma muutenkin erilaisilta lapsilta niin luonteensa ( jos sitä nyt pystyy vielä arvioimaan ) ja muutenkin kasvoiltaan.

Heillä ikää tasan viikko =)

Voi että kyllä nämä tulevat viikot on pitkiä ennen kuin saan sykkyyn nämä suloiset mussukat. :heart: :heart: :heart:

Hih, onko Lyydia miehesi sisko?
Nyt täti siellä onnessaan höpinöi sekavia :)

Meidän Lyydia näyttää kaikista eniten kolmosten äidiltä onhan hän mieheni sisko joten kun nähtiin tämä heidän pikkuinen tytön tylleröinen hänen kasvonmuotonsa näytti samanlaiselta kun Lyydia pienenä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hih, onko Lyydia miehesi sisko?
Nyt täti siellä onnessaan höpinöi sekavia :)

Meidän Lyydia näyttää kaikista eniten kolmosten äidiltä onhan hän mieheni sisko joten kun nähtiin tämä heidän pikkuinen tytön tylleröinen hänen kasvonmuotonsa näytti samanlaiselta kun Lyydia pienenä.

Kiitos :wave: niin olinkin laittanut ihan kummallista tekstiä :snotty: korjasin sen :D
Juu ja mä en taida olla kolmosille kun enon vaimo. Täti en ole kun mieheni sisko ei ole tietenkään mun sisko. Olenko muuten se nato vai mikä mä olen hänelle muuta kuin veljen vaimo ja kolmosille tosiaan enon vaimo ?
Kuka tietää ?

Yhteistyössä