Voi minun lapsi-rassujani...

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Olen siis autottomana.

Ystävätär haki kaksi koulukuntoista epeliä pihalta ja kuljetti kouluun. Koulun jälkeen odottelevat n. tunnin, että Hekan opettaja saa työt päätökseen ja ystävättären muksut lähtevät tuntia aikaisemmin koulusta ehtiäkseen Hekan opettajan kyytiin.

Opettaja pudottaa Stasin ja Hekan kirkolle, josta lähtevät lampsimaan kotia kohden, naapurissa asuva ystävätär poimii muksut kyytiinsä, jos sattuu samoihin aikoihin olemaan liikkeellä. Muuten kävelevät kirkolta 5 km kotiin. eihän se paljoa ole, mutta murkkuikäiselle isosiskolle aika koettelemus 8-vuotiaan, vilkkaan ja suulaan pikkuveljen kanssa. :kieh:

Ja Stasi-parka on ollut juuri viikon kipeänä, nyt on enää kurkku- ja nielitulehdus riesana. Ja Heka. :saint:

Jos he ovat kirkolla kahden maissa, kävellen olisivat kotona ehkä neljän, viiden pintaan... Matkalla on kaikkea ihanaa, raunioita sun muuta, mutta ei katuvaloja. Toivottavasti naapuri on liikkeellä ajoissa...
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No mä ihmettelinkin, miksi yhä siinä istut... (ja mikä se edellisaamuinen onnettomuus oikein oli, meille ei tule lehteä enää, ihan pihalla!)

Mutta en tosiaan tajua, miten saattaa elää ilman autoa. :|
Rekka ja henkilöauto, kuulemma paikassa, jossa suht usein kolisee.

Hankalaa tämä autottomuus on, onneksi on hyviä naapureita ja kavereita. Ehkä saan tiistai-iltana fridan kotiin, ellei äijän kanssa töissä oleva mies lähde sillä kotiin päästäkseen takaisin työmaalle myöhemmin. Torstaina vien Güntherin hoideltavaksi, paljon moottoriöljyä mukaan ja riskillä ajamaan.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko viljelijöitä vai miksi niin kaukana koulusta. Miten omat työmatkat hoituu?
Olisihan tuossa lähempänäkin koulu, jonne on kuljetus, mutta olen itse valinnut lapsilleni toisen koulun. Nyt, kun auto on rikki, elämä on hankalampaa jonkin aikaa.

Äijällä ei ole edes ajokorttia, mutta firman autolla työmailleen kulkee, joku miehistä on kuskina. Minä työskentelen kotona.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletteko viljelijöitä vai miksi niin kaukana koulusta. Miten omat työmatkat hoituu?
Olisihan tuossa lähempänäkin koulu, jonne on kuljetus, mutta olen itse valinnut lapsilleni toisen koulun. Nyt, kun auto on rikki, elämä on hankalampaa jonkin aikaa.

Äijällä ei ole edes ajokorttia, mutta firman autolla työmailleen kulkee, joku miehistä on kuskina. Minä työskentelen kotona.
Hyvä kuitenkin, että pääsevät kaverien kyydissä:).
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyvä kuitenkin, että pääsevät kaverien kyydissä:).
Totta. =)

Kunhan tuo naapuri vain muistaa tulla viikonlopuksi kotiinsa :kieh: He siis asuvat kahdessa osoitteessa, mutta emäntä sanoi, että ovat tulossa tänään tänne. No, onpahan ainakin jännitystä luvassa. :D
 

Yhteistyössä