Voi miksi minulle ei löydy oulusta äitikavereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hörhelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hörhelö

Vieras
Olen juuri saanut vauvan ja olisi niin ihanaa kun olisi joku mammalomalainen seuraksi vaunulenkille, shoppailemaan, kahville (ja ehkä joskus baariinkin :D ). Mutta ei tunnu löytyvän, meidänkin naapurustossa useampi äiti mutta ei vaan jostain syystä synny yhteyttä. Omasta mielestäni ei ole minusta kiinni, kun olen sosiaalinen ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. Huonoa tuuria kait. :( Vai onko kaikki mun ikäiset ( liki 30 v) jo luoneet omat kaverisuhteensa ja eivät halua solmia uusia?

Mistä päin oulua olet? minulla on tyttö 2v ja kuopus tulossa lokakuussa.. Joten baareilemaan et ehkä ihan äkkiä minua saa, mutta muuten shoppailemaan ja kahville..

hei katiiia, en minäkään ihan heti baariin ole lähdössä, ensi vuonna joskus :D
En ihan tarkkaa sijaintiani halua paljastaa, mutta eteläpuolella oulua. Missäpäin sinä?

Me asutaan pohjoispuolella oulua, mutta eihän se sinänsä treffailua estä. Pistä yy:tä jos sua ei häiritse toi mukana roikkuva 2v, niin mennään shoppailemaan :) Katiia-nikkiä käytän "mustanakin", en jaksanu vaan kirjautua. Ja saa muutkin Oululaiset äiteet laittaa yy:tä jos seura kiinnostaa.. 28v itse olen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla ei ole nikkiä, kun jaksaisi rekkautua...näytti aika hiljaiselta tuo tapaillaan puoli. Hitsi kun ei viitsi näin julkisesti kertoo itestään mitään. :/

No sepä just! Mulla on kyllä musta nikki, mutta ei tuu sitä ikinä käytettyä juurikaan. Anonyyminä mieluummin ;) Mutta siis äitikaverit kelpais kyllä, vaikka entisiäkin on. Jään vuoden lopussa uudelleen äitiyslomalle ja esikoinenkin siis taloudesta löytyy - hän erityisesti ois varmasti uusia leikkikavereita vailla, kun äiti vaan vauvan kanssa puuhaa.

Yksi vaihtoehto on että sovitaan isot treffit johonkin ja katotaan kuinka moni nimetön uskaltaa paikalle :D

Ajattelitteko tapaamista lasten kanssa vai ilman? Olisin kyllä kiinnostunut uusista tuttavuuksista, mutta lapseni on isompi entä teidän muiden ja vauvaa ei ole tulossa, joten sinänsä sulkeudun joukosta pois, jos ajatellaan esim. puheenaiheita ym.

Mutta siis olen itsekin pian 30 ja keskustan liepeillä asutaan.

Yhteistyössä