Alkuperäinen kirjoittaja monsternikkel:
Alkuperäinen kirjoittaja ei auta neuvot:
Alkuperäinen kirjoittaja Raakile:
Alkuperäinen kirjoittaja määäää:
Rukous sinne jonnekin.. kun viimeinkin osaisin sanoa :haista paska, ja mennä.
Mitä enemmän pitkität lähtöä, sitä vaikeammaksi se tulee. Varo vaan ettet jää tuohon loppuiäksesi. Tsemppiä sulle, toivon että otat itseäsi niskasta kiinni ja lähdet tuosta suhteesta. Kun ei suhteessa ole kunnioitusta, siinä ei ole mitään.
ei tuollaisia naisia viitti edes neuvoa, turhaa energian tuhlaamista.
alkuperäinen kuitenkaan jätä sitä sikaa, kait jotkut naiset vaan tykkää kun mies hakkaa halolla päähän ja sitten taas taputtaa päätä.
Onko alkuperäinen alias marita? Mä en usko että ko. henkilöt on edes todellisia. Sen kyllä uskon että tässä maassa on aivan kujalla olevia naisia, mutta nuo karikatyyrit menee jo yli. Joku vain huvikseen kirjoittelee.
Juu. Marita taitaapi olla sitten ihan kujalla. Aika mielenkiintoista, että sinä pidät minua provona. Eivät kertomani asiat nyt sentään niin ihmeellisiä ole, itse ainakin odottaisin provoilijalta parempaa mielikuvitusta.
Todella, olen tottunut väkivaltaan jo lapsuuskodissa. Omissa suhteissani olen myös kokenut sitä aina, joko henkistä, tai fyysistä. Kun exän mustaksi hakkaamana olin terveydenhoitajalla, hänkin kertoi, että usein ne jotka ovat väkivaltaa nähneet jo kotona, ajautuvat samanlaisiin suhteisiin. (en hänelle ollut lapsuudestani kertonut, mutta kylällä asia tiedettiin)
Tuntuu ihmeelliseltä. Miten voi olla, että jos on kolme pidempää suhdetta, nuo kaikki voivatkin olla väkivaltaisia? Onko minulla lappu otsassa, että tänne vaan kaikki narsistit ja akanhakkaajat?
Tätä olen useasti kyllä kummastellut. Vai olenko vain niin v***umainen akka, että kaivan esiin sen paholaisen miehestä kuin miehestä? Jos mies ensin on ihan ok, mutta parin vuoden jälkeen muuttuu..
Aina minua on mollattu, siihen osallistui myös äitini. En silti voi sillekään mitään, että ymmärrän häntäkin, hän oli sairas. Maanisdepressiivinen, alkoholisti.
En itse ole täydellinen, joten miten voisin toiselta sitä vaatia?
En varsinaisesti seurustele tämän miehen kanssa nyt, ajaudumme vain yhteen syystä jos toisestakin välillä. Kun hän on selvinpäin, on ihana olla ja jutella hänen kanssaan. Ja kun hän välillä lupailee parantaa tapansa, tekisi niin mieli uskoa, että kenties voisimme olla yhdessä. Tiedän kai jotenkin itsekin, että ainoa mikä auttaisi, olisi täysraittius. Se lienee kuitenkin mahdotonta hänen kohdallaan. Juttelin muuten noista tapahtumista hänen kanssaan hänen selvittyään. Hänellä ei ollut muistikuvaa niistä, ja hän oli hyvin pahoillaan. No en minä tiedä enää mitä uskoa, voihan olla, että on niin pirun hyvä esittämään, mutta on siinä eroa exään, joka nakkeli minua selvinpäin, eikä ikinä pyytänyt anteeksi mitään, kaiken olin ansainnut.