Voi ***mikä miesautoilija!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Pakko avautua kun suututtaa niin!
Ajelin aamupäivällä kauppaan, nopeusrajoituksen mukaan. Ihmettelin kun ihan takapuskurissa kiinni roikkui auto. Jopa niin lähellä, että pelkäsin risteyksessä että ajaa perään. No, ei ajanut vaan seurasi mua kaupan pihalle.

Kaupan pihalla huomasin, että oven vieressä oli vapaa paikka. Laitoin vilkun oikealle, koukkasin hieman vasemmalle jotta mahtuisin kääntymään paikalle ja huomasin sivupeilistä takanaroikkujan ajavan mun auton oikealle puolelle. Oli niin lähellä etten voinut kääntyä, joten jäin odottamaan että menisi sitten ohi. Ja mitä kuski teki? Aivan, ajoi oikealta mun ohi, koukkasi autoni keulan eteen ja peruutti paikalle johon olin juuri kääntymässä!! Jumal*uta! Ei kehdannut äijä edes muhun päin katsoa, siihen laittoi auton ja luikki kauppaan.

Verenpaineet huipussaan menin myös kauppaan ja katselin, näkisinkö miestä (oli sellainen keski-ikäinen). Olisin hieman kertonut mielipiteitäni käytöksestä. Ei tietenkään näkynyt, vasta kun olin kassalla näin miehen. Se näki myös mut, ja siirtyi kiireesti kaupan toiseen päähän kassalle (oli tulossa samalle kun minä).

Pikkasenko keitti! Tuli niin mieleen ne liikenneturvan mainokset, missä ukot ihmettelee kun toiset ei osaa ajaa. Sopisi katsoa peiliin moisten!

Yhteistyössä