Voi mikä ihana jälleennäkeminen!

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Tulin kaverille kyläilemään tänne keski Suomeen, ja eilen sitten käytiin autoilemassa maisemissa, joissa palloilin lapsena, eli joskus 80-luvun alkupuoliskolla. Oltiin yhdessä perheessä kesälapsina siskon kanssa. Löydettiin se talokin missä tää perhe silloin asui, muuttivat jo -85 muualle joten siellä asuu sitten joku muu. Ihmeteltiin siinä pihalla, talonväki ei ollut kotona ja uskallettiin kurkkia navettaan ym :D

Joku papparainen ajoi siitä pyörällä ohi, hetken päästä takaisin, toi postin. Selitin, ettei me asuta siinä, vaan tultiin kattomaan ku olin täällä lapsena "Virtasen" perheessä muutaman kesän ymsyms. Tää papparainen katsoi mua hetken ihan yllättyneenä, sitten tokaisi että siehän oot Helsingistä, mitäs Erjalle (mun sisko) kuuluu. Voi jumaleissön, se oli tän "Virtasen" perheen isäntä ite!!!! Maatilansa myydessään jättivät itselleen pätkän rantaa, ja ovat rakentaneet sinne kesämökin. Käytiin sitten iltakahveella, tapasin loputkin "Virtaset" yhtä lukuunottamatta. Olipas mukavaa, oon monta kertaa miettinyt että mitähän niille kuuluupi. Onnekas sattuma, että satuttiin olemaan siinä justiinsa sillon kun isäntä kävi postia hakemassa, muutama minuutti suuntaan tai toiseen niin ei oltais törmätty.

Yhteistyössä