Voi meidän neitiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViuhVauh

Aktiivinen jäsen
14.07.2006
5 675
0
36
Otettiin toinen sänky käyttöön (pinnis pitäisi saada vauvalle) ja siinä on tuo pinniksen patja kun muuton jäljiltä vielä hukassa sen oma patja..

Noh, eilen illalla tyttö meni nätisti nukkumaan ja kun kävin tarkistamassa tilannetta, oli toinen siellä pinnasängyssään, ilman patjaa nukkumassa :heart: Isi nosti takas "isoon" sänkyyn ja yö menikin mukavasti..

Nyt päikyille isoon sänkyyn.. N. puolituntia likka ravas edestakas huoneeseen ja pois. Lopulta oli repinyt patjan pois isosta sängystä lattialle, makas siinä.. Sitten oli laittanut sen patjan takas pinnikseen (kera peiton ja triljoonien lelujen) ja nyt nukkuu tyytyväisenään siellä!!

Ei tainut olla ihan niin helppoa tuo siirtyminen mitä ajattelin :D

Alkuperäinen kirjoittaja simatti:
Ihana =) sulla näyttää la olevan aika lähellä, mut ajattelitko viedä varoiks pinniksen varastoon vähäksi aikaa?!

En kun suoraan meidän makkariin.. Jos se onnistuu..

Mitäs luulette? Roikkuukohan tuo neiti siinä sängyssään sitten ihan mustasukkaisena? Tällähetkellä kun kaikki tavarat on vaan "Mun Mun"... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Kyllä suosittelisin piilottaa sen pinniksen.. Vähemmällä kiusalla pääsis EHKÄ. Tai no, meillä päästiin:D

No siitä pitää päästä aikas äkkiä sti eroon et ehtii uudelle laittaan :D

Tänään kyllä kaivetaan esille se toinen patja ja tehään molemmista sängyistä yhtä houkuttelevat ja pehmeät.. Saa sitten neiti valita kummassa nukkuu jos vie kuitenkin illalla aina siihen uuteen sänkyyn..

Ja jos ei tepsi niin autotalliin pinnis vaan!!

meillä oli poika mukana kun käytiin pinnis luovuttamassa kummisedälleen jonka sänky siis oli ja heille tulee vauva vähän meidän jälkeen..
ei siis ole enää "kiusana" täällä, uus pinnis kasataan tässä lähipäivinä ja suoraan meidän makkariin ja en tiedä tuleeko sitten hankaluuksia :/

Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
meillä oli poika mukana kun käytiin pinnis luovuttamassa kummisedälleen jonka sänky siis oli ja heille tulee vauva vähän meidän jälkeen..
ei siis ole enää "kiusana" täällä, uus pinnis kasataan tässä lähipäivinä ja suoraan meidän makkariin ja en tiedä tuleeko sitten hankaluuksia :/

Mä en jotenkin raskis tuosta luopua, on ollut esikolla jo aikanaan, nyt neiti täyttä 8... Sellainen perinteinen valkoinen missä on ne "puupompulat" toisella sivulla ja toinen sivu laskee alas...

Täytyy kehitellä keinoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:

Mä en jotenkin raskis tuosta luopua, on ollut esikolla jo aikanaan, nyt neiti täyttä 8... Sellainen perinteinen valkoinen missä on ne "puupompulat" toisella sivulla ja toinen sivu laskee alas...

Täytyy kehitellä keinoja :D

juuh, mäkin suosittelisin viemään piiloon hetkeks.. josko vaikka unohtuis

:)

Voi pientä :hug: . Oliks teillä pinnasängyssä semmoset pehmusteet pinnojen edessä? Meillä ne siirrettiin ekana "isojensänky-yönä" siihen isoon sänkyyn ja sit rupes uni maittamaan.
Tai voisitteko ostaa sille tulevalle jonku halvan käytetyn pinniksen tai Ikeasta halvan vähäks aikaa? Sais iso pieni nukkua turvallisessa omassa sängyssään (jos on vielä aika pieni) =) .

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Voi pientä :hug: . Oliks teillä pinnasängyssä semmoset pehmusteet pinnojen edessä? Meillä ne siirrettiin ekana "isojensänky-yönä" siihen isoon sänkyyn ja sit rupes uni maittamaan.
Tai voisitteko ostaa sille tulevalle jonku halvan käytetyn pinniksen tai Ikeasta halvan vähäks aikaa? Sais iso pieni nukkua turvallisessa omassa sängyssään (jos on vielä aika pieni) =) .

Sitä suojaa ei oo enää ollut tuossa... Ja voihan sitä katsoa toisakin pinnistä, ei siinä mitään.. Kerran oli kirpulla samanlainen 20?, harmittaa kukn en ostanut..

Mut on tuo neiti ihan kohta kaksi-vuotias, että aika alkaa olla muutenkin jo.. Nyt on otettu siitä sängystä kaksi pinnaa pois niinneiti pääse itse sinne ja pois kun haluaa.. Muuten tuli laitojen yli :D

Pitää katsoa miten edistyy :heart:

Pistetään elämä risaiseksi ja mennään tuhlaamaan sinun ekat äippärahat johonkin sänkyhässäkkään :D
Matkasänky olisi vissiin tarpeen muutenkin, jos käyttäisit sitä "siirtymäsänkynä" ? Ellei onnistu suoraan siirtyminen isompaan.

Mutta kai sinä semmosen Stokken voisit... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:
Pistetään elämä risaiseksi ja mennään tuhlaamaan sinun ekat äippärahat johonkin sänkyhässäkkään :D
Matkasänky olisi vissiin tarpeen muutenkin, jos käyttäisit sitä "siirtymäsänkynä" ? Ellei onnistu suoraan siirtyminen isompaan.

Mutta kai sinä semmosen Stokken voisit... B)

No hitsi kun yritin huutonetistäkin bongata.. Ei ollu mitään kivaa.. Ja tolla äitiyspäivärahalla, mitä mä tulen saamaan voidaan tehä kierros kirpulla ja se on sitten siinä |O

Mua muuten närästi koko seuraavan yön NIIN paljon... :x

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
jotain prinsessahässäkkää uuteen sänkyyn, verhokatos tms. jotain mikä vetää puoleensa. tehkää yhdessä ja olkaa iloisia ja hassutelkaa. puhu ison tytön sängystä ja vauvan sängystä(pinnis)

Mä olen miettinyt tota katosta, mut isosiskon katokselle kävi vanhan aikaisesti kun pikkusisko keksi, että siihen voi kiivetä :whistle: Se on niin nopea tapaus, et saa alta aikayksikön ittensä siihen solmittua :D

Tuo tytön sänky ja vauvan sänky-ideaa pitää alkaa jauhamaan.. Tosiaan tuo iso sänky ollut huoneessa nyt yhden päivän.. Pitää kasata sen päätyyn kaikki pehmot ja lainata isosiskolta muutama lisäksi ja jättää pinnis tyhjäksi leluista :saint:

Meillä parhaiten siirryttiin uuteen sänkyyn uusien prinsessa petivaatteiden ansiosta, tosin sänky oli varmaankin vuoden neitin huoneessa ennen lopullista siirtymistä. (Äiskä kävi välillä nukuttamassa sieltä)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä parhaiten siirryttiin uuteen sänkyyn uusien prinsessa petivaatteiden ansiosta, tosin sänky oli varmaankin vuoden neitin huoneessa ennen lopullista siirtymistä. (Äiskä kävi välillä nukuttamassa sieltä)

No voi örkki!!! Tulee vähän kiire sit :D Syyskuun alussa pitäis tulla pikkuveli kotio ja pinnikseen :whistle:

Yhteistyössä