voi masennus!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teeni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

teeni

Jäsen
02.06.2007
70
0
6
taustaa hieman: minulla kaksi lasta, yksi yhteinen nykyisen mieheni kanssa, tärppäsi eka kierrosta. Nyt ollaan kakkosta yritetty puolitoista vuotta ja ei tulosta. siis olen niin itkuinen ja masentunut, kaikki pyörii vauvan ympärillä. ja tilannetta ei todellakaan helpota uuden perheenjäsenen syntyminen isäni uuteen perheeseen, vaikka "pikkuveljeni" onkin maailman ihanin ja tärkeä minulle!!
Nyt lauantaina alkoi TAAS menkat ja olen ollut taas niin maani myynyt kyllä, ei enää nnaurata( vaikka tiedän, eettä on ihmisiä, jotka eiävät ole saaneet lapsia laisinkaan tai ovat yrittäneet paaallljoooon kauemmin, mutta se ei minun tuskaani laimenna)
Olen kesällä lähdössä kolmen vuoden jälkeen töihin. Kaapissa odottaa clomi resepti, aloitan vasta ehkä kesän jälkeen, vaikka resepti kaapissa, ei se alkavien menkkojen "kauheutta" lopeta.
Nyt ajattelin jos pystyisin olla ajattelematta asiaa vaikka kahden kierron ajan ja koska ovis testitkin ovat loppuneet sopivasti, pupuillaan kun jaksetaan. AJATUS HYVÄ, MITEN TOTEUTTAISIN SEN KÄYTÄNNÖSSÄ?
huh helpottipa saada kirjoittaa jonnekin. tai voinhan aina mieheni kanssa puhua asiasa, mutta eihän hänkään loputtomiin jaksa, häntäkin tilane on jo alkanut ahdistamaan, kun mitään ei tapahdu.
Kiitos jos jaksoit lukea loppuun asti ja ehkä kommentoidakin asiaa.

...tiedän että on hankala olla ajattelematta asiaa.Meillä on jo 4 ihanaa lasta ja kun viidennestä haaveilen niin asia pyörii koko ajan mielessä.Lupaan olla ajattelematta asiaa ja olla ovistikuttelematta ja "ajoittamatta" sänkypuuhia.....ja niin aina vain yllätän itseni tekemästä niitä kaikkia.Ehkä on sinulle hyvä että aloitat työt kesällä (tai ehkä oletkin jo siihen mennessä raskautunut :heart: ) niin saat muuta ajateltavaa/tekemistä.

Oikein paljon plussapuhureita ja ymmärryshaleja sinulle :hug:

Tuota, tää taitaa olla väärä palsta tähän kysymykseen. ;)
Jos meistä joku tietäisi vastauksen tuohon, emme taitaisi täällä parveilla. Itsenikin pitäisi unohtaa koko juttu, kun mahdollisuudet koskaan saada lasta ovat olemattomat. Mutta mieli on vaan sellainen, ettei anna periksi.
Paljon tekemistä, siinä kai se resepti. Aloita joku uusi, mielenkiintoinen, aikaavievä harrastus? En minä tiedä...
Olen huono neuvoja, mutta pitipä tulla sanomaan... sorry... :hug:

Yhteistyössä