Voi luoja, olen tahtonut jakaa elämäni vasemman käden lapasen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dogsitters
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dogsitters

Vieras
Ei, ei ei...

Otettiin ystäväperheen koirat hoitoon viikonlopuksi. Saatiin valmiiksi annospusseihin pakatut eväät, ulkoílutuskin oli helppoa, muutaman kerran vuorokaudessa koirat pissa- ja kakkalenkille, kiitos se riittää - ei muuta...

Minusta oli täysin selvä, että mies hoitaa ruuan annon. En muista kysyinko perjantaina muuta kuin yhden kerran, että mihin aikaan olisi miehen mielestä fiksuinta antaa eväät. Hän vastasi että siinä klo 19-20, koska aikoo ulkoiluttaa koirat ennen nukkumaan menoa. Ulkoiluttikin. Itse nukutin lapsia yläkerrassa ruoka-aikaan.

Eilen lähdin puoli yhdeksän illalla hakemaan tytärtä kotiin, kun olin ensin nukuttanut pienemmät. Kysyin lähtiessä ja kysyin tullessa, että onko koirien ruoka annettu ja vastaus oli: "On ne kai ruokaa syöny". Miehen keskustelutyyli on nykyään tuota luokkaa, kiertäviä vastauksia joka kysymykseen, mutta ajattelin että on hoitanut koska ei muuta sanonut tai alkanut ruokaa antamaan. Ulkoilutin koirat illalla, heti oman paluuni jälkeen klo 21.30.

Tänään aloin pakata koirien tarvikkeita kotiinpalua varten. NE KAIKKI RUOKA-ANNOKSET OLIVAT KOSKEMATTOMINA PUSSEISSAAN!!!! Koiraparat eivät olleet saaneet mitään ruokaa kahteen vuorokauteen ja kilttinä vain touhusivat. Ystäväperhe taitaa olla entinen ystäväperhe tai ainakaan koiria ei meille enää anneta hoitoon. Mä oon niin vihainen että voisin lyödä tuota miestä. Pitääkö kaikki aina tarkistaa? Miksi kysymyksiin ei voi vastata kunnolla? Miksi se saatanan taliaivo ei voinut sanoa että ei ole antanut sitä ruokaa, eihän se olisi ollut minulle mikään homma kipata niitä ruokia kuppiin ja antaa eläinten syödä. Mutta kun ei vittu vieköön voi kun peitellä takemättömyyttään.

Ja tuon lapasen kanssa minä olen tahtonut elää? En ole järjen jättiläinen minäkään, en...

Yksinhuoltajana ei tarttis tarkistella koko ajan että tekeekö toinen, kun tietäisi että se mitä ei itse ole tehnyt on aina tekemättä. Pääsisi ehkä helpommalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmisten ruokaa:
Tai sitten koirat ovat syöneet jotain muuta?

On ne saaneet rippusen verran muruja lattialta ja vetäneet kissojen ruokakipon sisukset kitusiinsa. Mutta ei hyvänen aika sentään, nälässä ne on meillä ollu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Kyllä lupaus täytyy pitää! Koira raukat!

Miehen mielestä vika on tietty minun. Hän oletti että minä vastaan, kun kerta ruokin kissat, kalat ja ihmiset niin toki minulle kuuluu sit vastuu koiristakin.

Mutta minä kysyin, minä kysyin, minä kysyin! Miksi ei voi vastata!!!

Onko se nyt niin, että tässä talossa kaikki työt ovat minun töitäni?

Tästä voisi oppia ainakin sen, että mieheltä ei voi kysyä mitään tyyliin "Onko koirien ruoka annettu?" vaan AINA suora kysymys: "Oletko antanut koirille ruokaa tänään?"

meinaatkos kertoa koirien omistajille? vai jätätkö kertomatta kun koirat ei tietääkseni puhu.
ens kerralla parempi ku tarkistat ite mikäli koirat vielä hoitoon annetaan.

No koirathan ovat hengissa joten whats the problem ? No ei vais tiedan kylla etta ottaa paahan, itse olen jo kehittanyt omat menetelmani . On tuosta ukkokullasta paljon hyotyakin mutta jotkut jutut nyt vaa menee noin .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meinaatkos kertoa koirien omistajille?

No on tietty kerrottu jo, kun piti tietenkin kysyä että annetaanko koisille nyt heti jotain vai odotetaanko vielä se yksi tunti jotta isäntäväki itse pääsee kotiin.

Ollaan vielä elossa.

Alkuperäinen kirjoittaja oih ja voih:
Tästä voisi oppia ainakin sen, että mieheltä ei voi kysyä mitään tyyliin "Onko koirien ruoka annettu?" vaan AINA suora kysymys: "Oletko antanut koirille ruokaa tänään?"

Jos olisin kysynyt: "oletko antanut koirille ruokaa tänään?", minun olisi pitänyt kysyä myös: "onko lapsi a antanut koiralle ruokaa tänään?", koska lapsikin olisi sen ruuan voinut miehen valvonnassa antaa ja sitten minun olisi pitänyt kysyä: "onko lapsi b antanut koirille ruokaa tänään?" ja koskapa mies olis voinut vastata näihinkin tyylilleen uskollisena jotakin ympäripyöreää, minun olisi pitänyt kuitenkin lopulta tarkastaa eväspussit. Joten lopulta se, että koirat eivät saaneet ruokaa, on siis ollut minun vikani!

Siis mun mies on ihan AIKUINEN MIES. Tai sen pitäisi olla.

Yhteistyössä