Voi luoja näitä naisia, käytös ja vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minä menin viimeksi ravintolaan pilkkihaalareissa ja työkengissä... lauantaina. Inhoan palelemista!! Ja auto ei lämpiä kunnolla...

Hieman eri ajatuksella kuvien tyypit ovat liikkeellä :D

http://www.iltasanomat.fi/naiset/muoti.asp?id=1863571 Onneksi täältä saa neuvoja.

niin, idioottihan ei ole se, joka pukeutuu sään mukaan vaan se, joka ei välitä säästä :)

tää oli mun mielestä tosi ihanasti sanottu Saimilta:

"- Kaikkihan näyttävät tällä hetkellä ulkona South Parkin Kennyltä. Tällaisella ilmalla on tärkeintä, että itsellä on lämmin ja hyvä olo. Pikkuhepenissä ei kannata lähteä pakkaseen, koska silloin naamakin näyttää kurttuiselta, Hoyer painottaa. " :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Englantilaisilla on aivan mahtava tuo tyyli- ja tilannetaju.

Onneksi huumorintaju korvaa paljon. :saint:

Monty Pythonin varjolla saa anteeksi melkein kaiken.

joo niin saa, mutta kuinka pitkälle sekään kantaa?

rakastan siis itse montya :D

Sellainen 5 minuuttia ulkona kylmässä ei tee pahaa ihmiskeholle. Uidaanhan suomessa esim. avannossakin ja ilman saunaa vieläpä jne.

Ehkä noi kaikki muut likat paitsi toi maassa makaava ovat vain hetken ulkona esim. tupakalla tai taksista tulleena menossa ravintolaan. Kenenkään nenäkään ei punota tai naama näytä jäykältä. Ihan kuin olisivat juuri tulleet jostain lämpimästä.

Alkuperäinen kirjoittaja minimekot yöks:
noita minimekkoja näkyy jo suomessa, todistin tätä marraskuussa tampereen yössä, kadullakin tuli vastaan neljä tyttö joilla kaikilla samanvärinen minimekko ja puoleen reiteen ulottuvat saappaat, kaikilla pitkä vaalea kiharrettu tukka ja aikamoinen meikkimaski naamalla.
nämä tytöt oli kyllä tosi hoikkia, että kropan puolesta se mekko ei paha ollut, mutta en ymmärrä miksi täytyy paljastaa itsestään kaikille heti kaikki, nuo mekot kun oli tosiaan tuohon persposken alareunaan ja niin tiukkoja, että ei jäänyt arvailujen varaan, mitä mekon sisältä löytyi.

eikö se nyt ole aivan sama mitä ihminen päällensä laittaa?
jos kerran puolessa vuodessa lähden ulos ja haluan tuntea itseni seksikkääksi, mitä ihmettä se muille naisille kuuluu mitä mä laitan päälle? ja kyllä, olen vakiutuisessa suhteessa oleva nainen eli ihan vain ja ainoastaan OMAKSI ilokseni tälläydyn.

suomalaisilla naisilla on kyllä niin heikko itsetunto!

Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:
Alkuperäinen kirjoittaja vip:
heh tuli ihan flash backit noista kuvista :D asuin vuoden verran englannissa ja voi kyllä noita neitejä (ja myös poikia) kun kulkivat ilman takkeja ym baariin talvella! ja suomi tytölle ihmettelivät että "eikö sun pitäis olla tottunu kylmään" kun matkasin baariin lapaset ja takki päällä..olen tottunut joo ja osaan myös pukeutua oikealla tavalla :D hehhee..hiton britit, ihan niitä on kyllä ikävä :D

miksi ne ei pukeudu?

kuinka pitkiä matkoja ne sit kulkee pakkasessa puolialasti? luulis olevan hengenvaarallistakin

kyllä jotkut ihan suht pitkiäkin matkoja, ettei vaan naapuriin tyyliin. ne on lapsesta asti ollu vähissä vaatteissa talvellakin ni kai ne sitten on tottunu..

aika monet vältteli sitä narikkaan jättämistä. ja joissain paikoissa ei edes ollu narikkaa. itekin joutu joskus jättämään takin vaan johonkin kaiuttimien päälle tanssiessa yms. eikä se oo vaan sitä että näyttäisivät mukamas tyhmiltä tai haluaisivat näytellä itteensä koska pojatkin teki samalla tavalla, ei ole pelkkä tyttöjen hömpötys..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
noita minimekkoja näkyy jo suomessa, todistin tätä marraskuussa tampereen yössä, kadullakin tuli vastaan neljä tyttö joilla kaikilla samanvärinen minimekko ja puoleen reiteen ulottuvat saappaat, kaikilla pitkä vaalea kiharrettu tukka ja aikamoinen meikkimaski naamalla.
nämä tytöt oli kyllä tosi hoikkia, että kropan puolesta se mekko ei paha ollut, mutta en ymmärrä miksi täytyy paljastaa itsestään kaikille heti kaikki, nuo mekot kun oli tosiaan tuohon persposken alareunaan ja niin tiukkoja, että ei jäänyt arvailujen varaan, mitä mekon sisältä löytyi.

jos kerran puolessa vuodessa lähden ulos ja haluan tuntea itseni seksikkääksi, mitä ihmettä se muille naisille kuuluu mitä mä laitan päälle? ja kyllä, olen vakiutuisessa suhteessa oleva nainen eli ihan vain ja ainoastaan OMAKSI ilokseni tälläydyn.

Seksikäs pukeutuminen onkin toki kiva. Tuossa ei ainakaan suurin osa onnistunut kovin seksyiltä näyttämään. JO pelkkä villatakki tai pipo olisi auttanut vähentämään sääliä.

huumorintajusta kertoo myös se, että englantilaiset tosi usein harrastaa naamiaisia. tai ainakin pukeutuvat jotenkin hassusti tai yhtenäisesti yms. ei tartte olla edes mikään suuri tapahtuma kyseessä, ehkä jonkun synttärit ni johan on kaikki jossain hölmössä kostyymissä.osaavat nauraa itelleen ja toisilleen ja näyttää tyhmiltä. ei välttämättä uskois niistä pimatsuista jotka kulkee minareissa kesät talvet ;)

suomessa harvoin näkee tällästä, ehkä polttareina jos sillonkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vip:

huumorintajusta kertoo myös se, että englantilaiset tosi usein harrastaa naamiaisia. tai ainakin pukeutuvat jotenkin hassusti tai yhtenäisesti yms. ei tartte olla edes mikään suuri tapahtuma kyseessä, ehkä jonkun synttärit ni johan on kaikki jossain hölmössä kostyymissä.osaavat nauraa itelleen ja toisilleen ja näyttää tyhmiltä. ei välttämättä uskois niistä pimatsuista jotka kulkee minareissa kesät talvet ;)

suomessa harvoin näkee tällästä, ehkä polttareina jos sillonkaan.

Oispas täälläkin naamiaisia. Ilman, että tarttee olla just itte se joka ne järjestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Seksikäs pukeutuminen onkin toki kiva. Tuossa ei ainakaan suurin osa onnistunut kovin seksyiltä näyttämään. JO pelkkä villatakki tai pipo olisi auttanut vähentämään sääliä.

niin mä en varsinaisesti ottanut kantaa noihin kuvien tyttöihin, vaan siihen että suomessa ei saisi käyttää minihametta, korkeita saappaita ja meikkiä baarissa. sama "tavara" se on siellä verkkareitten tai farkkujenkin alla.

aikuisella ihmisellä on oikeus seksikkyyteen.

sanoiko joku, ettei saa käyttää minihametta? Ei sanonut vaan että näyttäisi paremmalta jos huomioisi oman vartalonsa eikä vaan vetäisi päälle sitä mikä sattuu olemaan muotia.

en kyllä tajua noita kuvien tyttöjä, täytyy olla alkoholia veressä reippaanlaisesti kun lumisateessa kesävarustuksessa... itse meinasin aikoinaan jäätyä pystyyn ,kun menin marraskuussa baariin ohuissa tekonahkahousuissa... tuli pitkiä kalsareita ikävä!

Ihan pieeeeeni yleistys vain. Jep.

no tuollaiset mekot mun mielstä ei näytä hyviltä kenenkään päällä... (itsekkin kyllä tykkään lyhyistä hameista silloin kun hametta käytän) mutta lähinnä toi on typerää pukeutumista pakkasessa... voihan se olla että briteissä takseja on hippasen enemmän ja helpommin saatavilla... mutta suomessa ainakin jos miettii sitä et voi joutua odottamaan 30min baarin jonossa sisäänpääsyä ja sitten kotio päin mennessä 1,5 tuntia taksijonossa ei oel mikään ihmeellisyys... tuollaisissa vaatteissa se ulkona pidempään viihtyminen, varsinkin humalassa ei ole hyvä juttu... :|

muistelen lukeneeni, että brittipoliiseilla on ns. kenkäjemma noille piikkarikimmoille ts. mimmeille annetaan lenkkarit jalkaan, kun lähtevät kotimatkalle. taisin lukea asiasta joskus kesällä...
mimmi, jolla on hankalat kengät jalassaan, saattaa liftailla mm. epämääräisten autojen kyytiin, kun jalat on niiiiiin poikki, kertoi brittipoliisi.
millään ei ole mitään väliä, kunhan on mageet popot :whistle:

Huomasin kun olin juuri jenkeissä,että siellä oikeasti ihan kaikki nuoret pukeutui illalla niiiin minimini hameeseen ettei tosikaan.Ihan kaikki. Siellä nyt oli lämmintä mutta siis huomasinpas vaan että kaikilla samantapainen minimekko :D

Yhteistyössä