Voi luoja mun isä on kyllä melko tapaus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Soitti tädilleen, joka on 96 vuotias, ja vänkytti jotain neljänkymmenen vuoden takaista juttua sille, jonka tän mummelin mies oli tehnyt tai sanonut . Täti siihen sitten, että "Kannattaako sitä nyt noin vanhoja asioita kaivella". Isä siihen, että "Minä olen kuoleva mies ja saan sanoa mitä haluan"!

Siitä sen huomaa, että kuoleva tai ei, kuspää se on ja sellaisena pysyy. Tuntuu vaan niin kummalliselta kun ihmiset nyt romantisoi asiaa ja kuvittelee siitä nyt ihan ihmeitä ja surkuttelee mulle.

Ja nyt näyttää vielä siltä, että se voittaa sen syöpänsä. Uskomatonta, noilla elintavoilla. Olis saanut olla ennemmin joku lapsi tai joku joka uuden mahdollisuuden ansaitsisi.

Nyt tää on vielä ilonamme vuosikausia vänkyttämässä vanhoista asioista, se on tehnyt sitä aina. Ja liian läheiseksi jos sen päästää niin jo saa kohta kaivaa puukkoa selästään. Tunnen sen niskassani että se on kohta tulossa, kun saa terveen paperit.

Voitin juuri Huonoin Tytär-pystin tällä aloituksella.

Ei saisi mutta mua rupesi naurattamaan tuo alku, siis kuka alkaa vänkäämään ikivanhoja asioita vanhan mummon kanssa..täytyy olla aika sitkeä sissi.
Sun isä on harvinaisen rasittava tyyppi varmasti, toivottavasti ei liikaa pääse aiheuttamaan hankaluuksia elämääsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ei saisi mutta mua rupesi naurattamaan tuo alku, siis kuka alkaa vänkäämään ikivanhoja asioita vanhan mummon kanssa..täytyy olla aika sitkeä sissi.
Sun isä on harvinaisen rasittava tyyppi varmasti, toivottavasti ei liikaa pääse aiheuttamaan hankaluuksia elämääsi.

Saa nauraa, kyllä mullakin pääsi sellainen spontaani nauru kun kuulin tuon. Ja sama ajatus, että kuka rupee noin vanhalle mummulle vänkyttämää tommosista. Ei ole kaikki muumit laaksossa ei.

"Ja liian läheiseksi jos sen päästää niin jo saa kohta kaivaa puukkoa selästään."

Tällainen tunne on varmaan monella lapsella vanhemmastaan :( Luonnehäiriötä taustalla monella.

Alkuperäinen kirjoittaja rg:
"Ja liian läheiseksi jos sen päästää niin jo saa kohta kaivaa puukkoa selästään."

Tällainen tunne on varmaan monella lapsella vanhemmastaan :( Luonnehäiriötä taustalla monella.

Liian monella! niin monella että sairas käytös alkoholismi, tunnekylmyys, väkivalta on tässä yhteiskunnassa normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja rg:

Joo tämä on tapahtunut monet kerrat. En tajua mitä se siitä saa. Jos oli joku paha riita, josta se tavallaan ymmärsi olevansa syyllinen ja hyvitteli rahalla ja tavaroilla. Sitten kun sille loppujen lopuksi antoi anteeksi, niin saattoi jo 15 min. päästä tulla huutamaan ja haukkumaan. Siis se odotti sitä anteeksiantoa vain saadakseen iskeä puukon selkään mahdollisimman kipeästi.

Yhteistyössä