Otinpas sitten taas ja googlasin noi yölliset kauhukohtaukset, mut mut.. men löytäny mitään missä ois "kuvauksena" kiinni olevat silmät.
Karseeta, toinen nukkuessaan alkaa huutaa ihan kauhuissaan ja mähän menin ja nappasin sen syliin ja koitin rauhottaa tutin kans, joka ei kelvannut ja sit huomasin et ei se ollut edes hereillä, silmätkin kiinni
Huusi niin maan perkeleesti ja rimpuili sylissä ja kyyneleet valu ja mä aloin tuntea itseni aika avuttomaksi kun en saanu mitään kontaktia.. ei auttanu pussailut eikä kuiskailut eikä mitkään lohduttelut
Vasta kun se avas silmät kokonaan sen tirkistelyn sijaan, niin rupes saamaan pikkuhiljaa jotain kontaktia. Annoin pojan isälleen et haen vettä kun se varmaan vartin siinä huusi, ja siinä isänsä sylissä poika sitten katto tarkkana mua silmiin ja selitti kovasti jotain aina hörppyjen välissä ja nukahti sitten suoraan mun syliin. Voi minun pientä :ashamed: :heart: :snotty:
Karseeta, toinen nukkuessaan alkaa huutaa ihan kauhuissaan ja mähän menin ja nappasin sen syliin ja koitin rauhottaa tutin kans, joka ei kelvannut ja sit huomasin et ei se ollut edes hereillä, silmätkin kiinni