Voi luoja! Miten voin kysyä mieheltä syyttämättä kuotenkaan että onko harrastanu seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jonkun muun kanssa? Epäilen että mulla on joku sukupuolitauti tai trikomonas, lääkäri varattu eli ei vielä voi tietää mutta hermostuttaa. Jos olen sen mieheltä saanut niin periaatteessa ei ole kyllä pettänyt mutta pitäähän mieskin hoitaa. Itse en ole muiden kanssa ollut mutta mies on voinut olla.Se onko ollut on ihan se ja sama mutta miten voin kysyä ilman että suuttuu tai syyttää minua.

Mitä oireita sulla on? Trikomonas on kovin harvinainen nykyään. Tivasat mieheltä sitten, kun saat varmuuden, onko sulla tautia.
Ei mun tarvi tivata kun ei ole sitten kuitenkan pettänyt. Mutta että miten sitä sille kertoa jos on jotain? Koska itse en ole muiden kanssa ollut viimeiseen 6kk.
Oireita : vaaleanvihreä klönttimäinen vuoto, kutina ja herkät limakalvot.Ei kirvelyä eikä mielestäni haise. Olemme kyllä asuneet ulkohuussin varassa mutta voiko sieltä nyt mitään tulla...ensin se oli valkoista ja luulin hiivaksi ja hoidin diflucanilla mutta tänään vuoto oli vaaleanvihreätä. Pelottaa :(

Kuulostaa joltain tulehdukselta joka voi tulla aikka siitä ulkohuussista. Tai siis siitä, ettei siellä ole bideesuihkua. Mä saan vastaavan kärsimyksen helpoti loppukesällä jos käyn uimassa kun vedet ovat turhan lämpimiä ja likaisia.

Kuulostaa joltain tulehdukselta joka voi tulla aikka siitä ulkohuussista. Tai siis siitä, ettei siellä ole bideesuihkua. Mä saan vastaavan kärsimyksen helpoti loppukesällä jos käyn uimassa kun vedet ovat turhan lämpimiä ja likaisia.
Sen takia en nyt ensimmäitteksi menisi miestä syyttelee. Ei vain ole ennen ollut tuollaista valeanvihreetä vuotoa niin se pelottaa.

Ei mun tarvi tivata kun ei ole sitten kuitenkan pettänyt. Mutta että miten sitä sille kertoa jos on jotain? Koska itse en ole muiden kanssa ollut viimeiseen 6kk.
Oireita : vaaleanvihreä klönttimäinen vuoto, kutina ja herkät limakalvot.Ei kirvelyä eikä mielestäni haise. Olemme kyllä asuneet ulkohuussin varassa mutta voiko sieltä nyt mitään tulla...ensin se oli valkoista ja luulin hiivaksi ja hoidin diflucanilla mutta tänään vuoto oli vaaleanvihreätä. Pelottaa :(
Trikomonakselle on kyllä tyypillistä vihertävä vuoto. Myös mies pitää hoitaa.

Kyllähän monet sukupuolitaudit vli muhia pitkään ennen kun oireilee JOS oireilee... noissa sukupuolitaudeis on se huono puoli ettei voi aina varmuudella sanoa kummalla ollut ensin. Tarkista nyt ensi ennenku alat syytteleen ,sehän voi olla joku tulehuskin vaan kysees :)

Hei, ootko muuten ollu kenenkään muun kanssa ilman kumia?

Johon vastaus on todennäköisesti: miten niin?

No on ollu vähän kummallisia oireita ja varasin gynelle ajan, mutta kysynee multa kuitenkin partnerin/sun/puolison tilanteen.

Kas näin. Jos totee ettei oo niin sitten voit sanoo et on varmaan jotain muuta, mutta helpoin puhua näin näin suoraa niin saa perus asiat selville.