J
Justiinan tavannut
Vieras
Siis oltiin tuossa pihallamme istuksimassa ja siihen sitten pälmähti naapuritalon abauttiarallaa 4-vuotias tyttö. Istuin itse vauvan vaunujen kera penkillä ja oma tyttöni keinui ja laski liukumäkeä. Tää 4-vuotias alkoi jahnaamaan koko ajan mulle että kato, heiiii kato mua. No katsoin hänen temppujaan ja sanoin jotain takasin mutta sitte alkoi jo tympäisemään se jahnaaminen ku tuntui että askeltakaan ei osaa ottaa ilman että minä tuijotin hänen jokaista ihmeellistä tekostaan. Komenteli omaa tyttöäni koko ajan TULE TÄNNE. TEE NÄIN. ET MENE SINNE. No oma tyttöni nyt on jo 9-vuotias joten häntä hivenen huvitti tämä pikkujustiina että eipä hän moisesta nokkiinsa ottanut. Sitten pihalle saapui toinen naapurin lapsi, myös 4-vuotias. Tämä justiina unohti mun tytön komentamisen ja keskitti kaiken energiansa tähän toiseen pienempään. Repi kädestä kiljuen ET MENE SINNE KUN TEET NÄIN. No tämä toinen tyttö ei pitänyt komentelusta vaan juoksenteli pitkin pihaa oman mielensä mukaan josta justiina suivaantuneena huusi NYT MINÄ KYLLÄ SUUTUN JOS ET TOTTELE MINUA!
No minä päätin sitten lompsia omalle takapihalle kun tämä justiina raivosi vaunujen vierellä kuin pieni apina
Saapi oma vauvani nukkua tovin rauhassa.
Äh no olin ja olen edelleen vähän väsynyt jo tähän aikaan illasta mutta oikeasti teki mieli sanoa tuolle tytölle TURPA KIINNI!
Juu tiedän että kyseessä pieni lapsi, enkä nyt niin kamalasti kenellekkään huutele mutta johan oli oikea pikkupiru. Onko kotona liian kova komento ja tyttö purkaa omaa turhautumistaan naapurin lapsiin vai mistä näitä sikiää?
No minä päätin sitten lompsia omalle takapihalle kun tämä justiina raivosi vaunujen vierellä kuin pieni apina
Äh no olin ja olen edelleen vähän väsynyt jo tähän aikaan illasta mutta oikeasti teki mieli sanoa tuolle tytölle TURPA KIINNI!
Juu tiedän että kyseessä pieni lapsi, enkä nyt niin kamalasti kenellekkään huutele mutta johan oli oikea pikkupiru. Onko kotona liian kova komento ja tyttö purkaa omaa turhautumistaan naapurin lapsiin vai mistä näitä sikiää?