Voi LUOJA MIKÄ ÄITI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kikka"

Vieras
olin poikani kanssa liikennepuistossa, jossa toki oli myös muita. Olipa siellä eräs äiti jonka poika kinusi kokoajan syötävää ja juotavaa ja ajosta ei tullut mitään. Äiti kiikutti pojalleen banaania ja mehua keskelle ajorataa johon poika on perkeerannu muiden eteen ..ei mitään kiirettä edestä.. no aika kului ja poika kävi banaanin syönnin jälkee uikuttamassa äidilleen " pissattaa" Noo äiti siihen " mene tuonne nurmikon reunaan pisille" ja poika meni. Wc vieressä!
Tällä äidillä oli joko jumalaton asenne vamma tai hänen poikansa saa tehdä just niinku ÄITI tykkää. Uskomatonta.
Äidillä suu kävi kokoajan 2 tuntemansa naisen kanssa. Mutta käytöstavat oli päin persuutta!

Toivottavasti se ÄITI ei ollut sinä?!

[QUOTE="äippä";24272668]No jos meidän Nico-Petteri haluaa jotain, ni sitä meidän Nico-Petteri myös saa![/QUOTE]

Niinpä, mutta asiat voipi tehdä niille tarkoitetuilla paikoilla. eikö?

En ollut mä,
mutta mua ärsyttää SUUNNATTOMASTI että mun faijapuoli käyttäytyy enempi tai vähempi tolleen meidän lasten kanssa :kieh:
Ja arvatkaas vaan olenko maininnut asiasta melko tiukkaan sävyynkin ???

Tiesitkö että tuollaiset kyttääjä-äiditkin on ikäviä ihmisiä ja teitä on paljon ? Miksi keskityit toiseen äitiin ja hänen käytökseensä lapsesi sijasta ? Olisit vaan nauttinut omasta retkestänne. Ja jos he aiheuttivat teille muille jotain häiriötä, olisit mennyt sanomaan lapselle, että et voi pysähtyä keskelle tietä tms. mikä sinua nyt missäkin kohtaa vitutti.

"Äiti kiikutti pojalleen banaania ja mehua keskelle ajorataa johon poika on perkeerannu muiden eteen" :laugh:

Sanotaanko...nykyäitiys.. :D

Tästä kohdasta tulee ihan mieleen serkkuni äiti, joskus kauan aikaa sitten, kun olimme nuoria. Hänen äitinsä (minun tätini) teki siis ihan kaiken, mitä poika vain halusi ja oli kaikenlisäksi todella ylisuojeleva.

[QUOTE="mammy";24272825]Tiesitkö että tuollaiset kyttääjä-äiditkin on ikäviä ihmisiä ja teitä on paljon ? Miksi keskityit toiseen äitiin ja hänen käytökseensä lapsesi sijasta ? Olisit vaan nauttinut omasta retkestänne. Ja jos he aiheuttivat teille muille jotain häiriötä, olisit mennyt sanomaan lapselle, että et voi pysähtyä keskelle tietä tms. mikä sinua nyt missäkin kohtaa vitutti.[/QUOTE]

Tollaiset asiat huomaa kyllä kyttäämättäkin ja mä ainakaan en yleensä viitsi mennä sanomaan, jos toisen vanhempi on mukana. Yksinäisille lapsille voin huikatakin, että tuolla on wc tai että eväät syödään tuolla pöydän ääressä.