Voi luoja, joku kysyy huutonetissä aika hassuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hehhehee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hehhehee

Vieras
Kyseessä tavallinen tuote, mutta tämä on aika haluttu ja siksi hinta vähän korkeampi kuin yleensä. Normaalisti varmaan maksaa noin euron pari käytettynä ja tämä sama tuote 5-8e. Kysyy onko postikulut 0.70e vaiko 1e. Hei haloo, jos olet maksamassa euron tuotteesta 6 euroa niin mitä väliä jollain 30 sentillä. Tuli kyllä vähän huvittunut olo ja meinasinkin vastata kysymykseen, että säästät vielä 10 senttiä jos laitan kakkosluokassa.

Joillekin tuntuu 20 senttiä olevan periaatekysymys, elämää ja kuolemaa tärkeämpää.

Itse muistan kerran tuohtuneeni kun maksoin 35e lasten housuista (ovh 39.90) ja maksoin postikuluja pyydetyt 6,70 ja olikin mennyt alle 4 euroa. Mutta sitten ajattelin ennen kuin aloin marmattamaan, että jos olen kerran juuri kyseiset housut kiskurihinnalla halunnut ostaa alunperinkin, niin mitä minä lähden itkemään jostain kolmesta eurosta.

Ja tämä ei ole vielä edes kiskurihinnalla tätä tuotetta ostanut. 30 senttiä :) ymmärtäisin kyllä jos kyse olisi 3 eurosta. En kyllä ikinä kehtaisi kysellä tuollaista edes, jos on huutamassa järjetöntä hintaa käytetystä tuotteesta.

Yhteistyössä