Voi luoja että hävettää!!

:ashamed: :ashamed:

en huomannut ajankulkua ollenkaan ja poika odottanut taksissa pihalla varmaan vartin :ashamed:

ryntäsin ovesta pihalle ja taksikuski tulee rappusissa pojan kanssa vastaan.

voi että osaa hävettää ja paljon!!! :ashamed: :ashamed:

:hug:

Mä unohdin kerran hakea lapsen eskarista :ashamed: :ashamed: Tai menin mä sinne 25 minsaa myöhässä :ashamed: Olishan ne voineet mulle soittaa ja vaikka pistää muksun kotiin, kun asutaan viereisessä talossa, mutta olivat ajatelleet että enköhän mä sieltä kohta tule.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noi voi :hugh:

Viaton kysymys: eikö pääse omin voimin pihasta sisälle?
jaa 4 vuotias? no katsos, kun on semmoinen kuin vastuu. taksikuski EI SAA laittaa lasta omin päineen pihalle taksista.

muoks. oho, anteeksi hyökkäävä vastaus :hug:

...
Mulla katos kans ajantaju ja olin yläkerrassa, kun esikoinen koputteli 10 minuuttia lukittua ulko-ovea ennenku pääs sisään. Normaalisti käyn avaamas lukon vähän kahden jälkeen kun poika tulee koulusta. Meillä kun ovikellosta patteri loppu eikä se koputus kahden ulko-oven läpi oikeen ylös kuulu. Sit kun se alko huutaa äitiä ni tajusin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

jaa 4 vuotias? no katsos, kun on semmoinen kuin vastuu. taksikuski EI SAA laittaa lasta omin päineen pihalle taksista.

Oukei, en tiennyt pojan ikää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

Oukei, en tiennyt pojan ikää :)
juu, oma moka, en maininnut :)

Yhteistyössä