Voi luoja, että osaa olla rasittavia lapsia

[QUOTE="Vieras";26286835]Hyvä.

Meillä on vapaapäivä ja menen auttamaan kolmasluokkalaista vaatekaapin siivouksesta. Sieltä kun ei koskaan löydä mitään.

Pitäkää minulla peukkuja, että hermoni pitävät. Haaveilijoiden ja hidastelijoiden äidit ehkä tietävät fiilikset.[/QUOTE]
pidän peukkuja.

Itseni hoputan tästä töihin.:wave:

Mulla on saldovapaa tänään ja kuuntelin aamulla sängystä puolella korvalla kun mies ja kuopus teki lähtöä.

Siis tunti narinaa ja vinkumista.
Mä en käsitä miksi mies jaksaa kuunnella/passata.

En tykkää näistä housuista, paidoista, sukista jne.
En mee kouluun jne jne.
En syö, ei saa pistää, ei sitä ei tätä.
Nari nari.

Oon sanon sata kertaa, ettei PASSAA enää ekaluokkalaista, ettiköön ITE
sopivat housut sun muut, mitä se hakee sille epäsopivia naristavaksi.
Jos ei käy niin muksu kainaloon pelkissä pöksyissä, ja kouluun,
luulis oppivan!!! ;)

Mut mies passaa...
Ärrin murrin.

Meillä haaveilijoita löytyy puolet porukasta, mies, kakkonen ja nelonen. Minä, ykkönen ja kolmonen olemme nopeita lähtijöitä. Taas jotkut saavat olla onnellisia kun saavat syyttää toisia ihmisiä huonosta kasvatuksesta. ;) No oma näkökantani kuitenkin on, että tuo on enemmänkin persoona kysymys. Ykköstä passasinkin aika paljon aikoinaan, mutta kakkosta en sitten enää passannutkaan. Silti ykkönen on oppinut nopeaksi ja kakkonen hitaaksi. Kakkonen pyörii etsien jotain mitä ei edes muista, viimeiset 10 min eteisessä. Plaah. Ykkönen käy suihkussa, syö aamupalan, ehtii olemaan koneella, pukee jne. ja lähdön hetkellä hyppää alle minuutissa ulkovaatteisiinsa ja lähtee kouluun. Kyllä tuolla tavalla toivoisi kaikkien lasten toimivan. Itsenäisesti ilman hoputtamista. Tuo kakkonen kun saa hirveät raivarit kun huomaa olevansa myöhässä.

Täällä ei ole haaveilijoiden ja hidastelijoiden äiti vaan itse sellainen persoona. Tosin ajan kanssa olen kouliintunut, hitaasti, mutta kuitenkin. Tämä lohdutuksena ap:lle. :)

No siis meillä ihan tuo 27v mies aiheuttaa mulle harmaita hiuksia kun johonkin ollaan lähdössä. Laittaa aina tasan itsensä valmiiksi 5min. ennen kuin auton pitäisi startata. Minä sitten huolehdin itseni, lapset, lahjan, miehen vaatteet ja sen, että mieskin ajoissa menee suihkuun. Sitten kun pakkaan muuta perhettä autoon, niin mies vielä pyörii ympäri kämppää ja etsii avaimia, kännykkää, rahapussia tai laittaa kaikessa rauhassa hiuksiaan.. Jotkut vaan on.

Niin tuttua. Tai jos ei tee noin niin sit usein myös kun pitäis olla lähdössä ja kiirekkin vähän jo ois keksii jotain (mun mielesä ihan toisarvoista) mikä nyt ihan ehdottomasti pitää hoitaa ennenkuin päästään lähteemään. Ja minä +2 huutavaa muksua ootettaan autossa...siis ARGH!

Yhteistyössä