Voi lötkönpötkö ja lässynlää, mikä päivä!

Mä tykkäilen näistä päivistä omalla tavallaan. Jotain saan aikaseksi(kuten tossa äskön siivosin jääkaapin ja tiskasin) ja sitten annan itselleni vaan luvan olla. Tyttöjen kanssa pelasin twisteriä, muutoin ne on touhunneet kaikenmoista, ihan kiltisti kaksin :heart:
Pitäsköhän sitä koittaa tänään rikkoa toi 7tonnin viestiraja rikki :saint: Kaupassa vielä kipastaan, kunhan mies tulee, mutta mulla on lupa kitata valkkaria ja pällistellä palstalla ilta B)

Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Mä tykkäilen näistä päivistä omalla tavallaan. Jotain saan aikaseksi(kuten tossa äskön siivosin jääkaapin ja tiskasin) ja sitten annan itselleni vaan luvan olla. Tyttöjen kanssa pelasin twisteriä, muutoin ne on touhunneet kaikenmoista, ihan kiltisti kaksin :heart:
Pitäsköhän sitä koittaa tänään rikkoa toi 7tonnin viestiraja rikki :saint: Kaupassa vielä kipastaan, kunhan mies tulee, mutta mulla on lupa kitata valkkaria ja pällistellä palstalla ilta B)

Toivotaan kiinnostavaa palstailuiltaa - kamalaa, jos ei ookaan yhtään järkevää ketjua johon kirjoitella :kieh: :kieh: :kieh:

Oon mäkin sentään kaupassa käynyt vkl:n ruokaostokset tekemässä, ruoka on uunissa ja pyykättyäkin on tullut. Ja pojan vaatekaapin siivosin samalla kun lajittelin kirppatavaraa. Mutta silti tuntuu, että väsyttää vaan eikä mistään tuu mitään.

Yhteistyössä