Voi kurja :( kävin eilen kirppareilta ettimäss lapsillenijoululahjoja mutta eipä ollut mitään ....

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
pööö
Alkuperäinen kirjoittaja valkoinen tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja pööö:
Otahan nyt vaikkapa oikeusavustaja itsellesi tuossa asiassa,ei se nyt noin voi mennä :(
Oliko auto sitten molempien nimissä,ethän vaan suostunut kirjoittamaan luovareita erossa ja antamaan miehen nimiin autoa kokonaan?

laina tosiaan oli meidän molempien nimissä ja minun ymmärtääkseni myös auto. mitään luovareita en ole autosta kirjottanut, mies vaan yks päivä kun haki tavaroita vei ne sitten MEIDÄN autolla, jäi auto sille tielle ja laskut myös mulle.
Yritin asiasta puhua, mutta mulla ei kuulemma sanavaltaa asiaan kun mies on koko ajan maksnut lainaa ja kuulemma joka taho sen huomaa ja näinollen mulla ei mitään saumoja autoon.....
Ukkosi puhuu paskaa :LOL:
se haluaa ilmaisen kotteron :LOL:

Nyt hankit oikeusavustajan itsellesi,se muuten on sinulle maksutonkin ;)
Ja näin saat se autovelan pois nimistäsi kuten autonkin .
 
Alkuperäinen kirjoittaja no voi:
Alkuperäinen kirjoittaja valkoinen tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä ikäinen poika? asun lähellä Lahtea ja lahjoitan pojaltani pieniksi jääneet jos kokonsa puolesta sopivia ovat

minulla on 6v poika ja 2v poika.
eivät sitten sovi kun meillä alle 2vee

ei mitään, kiitos kuitenkin tarjouksesta, mieli kohenee kummasti kun saa purkaa tuntojaan tänne ja ihmiset ymmärtää,kiitos teille kaikille tuesta ja myötätunnosta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pööö:
Alkuperäinen kirjoittaja valkoinen tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja pööö:
Otahan nyt vaikkapa oikeusavustaja itsellesi tuossa asiassa,ei se nyt noin voi mennä :(
Oliko auto sitten molempien nimissä,ethän vaan suostunut kirjoittamaan luovareita erossa ja antamaan miehen nimiin autoa kokonaan?

laina tosiaan oli meidän molempien nimissä ja minun ymmärtääkseni myös auto. mitään luovareita en ole autosta kirjottanut, mies vaan yks päivä kun haki tavaroita vei ne sitten MEIDÄN autolla, jäi auto sille tielle ja laskut myös mulle.
Yritin asiasta puhua, mutta mulla ei kuulemma sanavaltaa asiaan kun mies on koko ajan maksnut lainaa ja kuulemma joka taho sen huomaa ja näinollen mulla ei mitään saumoja autoon.....
Ukkosi puhuu paskaa :LOL:
se haluaa ilmaisen kotteron :LOL:

Nyt hankit oikeusavustajan itsellesi,se muuten on sinulle maksutonkin ;)
Ja näin saat se autovelan pois nimistäsi kuten autonkin .
ihanko totta????
Mä oon niin tumpelo tämmösissä asioissa, että uskon miehen kusettavan mua kaikesta mistä pystyy ja sit naureskelee selän takana :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pööö:
Mitäpä jos nyt oikeasti otat ja googletat oikeusavustaja ,Lahti

Kysele neuvoja sieltä ;) sillä sinulla on oikeesti niin pinet tulot että se on sinulle täysin maksuton :)
kyllä varmasti googletan ja huomenna soitan ja rupean vähän selvittelemään asiaa, mä oon tämmönen hissukka että mua voi menen tullen huijata :'(
 
elena
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja muakin kyllä mietityttää se, että miksi ihmeessä ihmiset sitoutuu sellasten ihmisten kanssa jotka sitten lähtevät lätkimään...avo/avioliittoa ei arvosteta nykyään kovin paljoa, surullista! Ja lapset kärsivät..


Mistä ihmeestä tiedät sen etukäteen, että kuka jää ja kuka ei?????
 

Yhteistyössä