voi kun suomalaiset nyt uskois tämän

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
Ulkoministeriö: Älä matkusta nyt mihinkään
mutta eihän kaikki usko mitään. ajatellaan että se tulee jos on tullakseen, vaikka olis missä. ja kyllähän se tuleekin. mutta koitetaan porukalla tehdä kaikkemme, ettei tauti leviäisi. kyllä sinne aurinkorannoille ennätää kun tilanne on ohi. ja varmaan meneekin äkimmin ohi, kun pysytään kotona

No eipä siitä enää suuremmin hyötyä ole kun tauti leviää kotimaassa.
Ei olisi levinnyt jos nämä minöminähölmöt olisivat ajatelleet muutama viikko sitten muitakin kuin itseään. Alan ajattelemaan että suomalaiset ovat vajaaälyisiä vaikka tähän asti olen puolustanut meitä henkeen ja vereen. Kaupoissa näkee ihmisiä jotka kaivelevat neniään ja hampaitaan, koskettelevat ihan kaikkea kuin pienet lapset ja samoilla likaisulla sormilla näpyttelevät pankkikorttinsa pinkoodin. Vanhusten on luonnollisesti tehtävä ruokaostokset pahimpaan ruuhka-aikaan jotta varmistavat kaikkien tautien saannin.
Onko ihmisiltä kadonnut terve järki?

No eipä siitä enää suuremmin hyötyä ole kun tauti leviää kotimaassa.

Itse asiassa on. Kaikki sosiaaliset kontaktit pitää tiputtaa minimiin, myös terveiden.
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4...sosiaalisia+kontaktejaan+koronaviruksen+takia

Taudin lievistä oireista kärsivien on tärkeä sairastaa kotona ja välttää sosiaalisia kontakteja. Sosiaalisten kontaktien vähentäminen on tärkeää myös terveille ihmisille, se hidastaa epidemian leviämistä. Tätä voidaan edistää esimerkiksi etätöitä tekemällä ja välttämällä paikkoja, missä liikkuu paljon ihmisiä, sanoo Salminen.

Itse asiassa on. Kaikki sosiaaliset kontaktit pitää tiputtaa minimiin, myös terveiden.

Taudin lievistä oireista kärsivien on tärkeä sairastaa kotona ja välttää sosiaalisia kontakteja. Sosiaalisten kontaktien vähentäminen on tärkeää myös terveille ihmisille, se hidastaa epidemian leviämistä. Tätä voidaan edistää esimerkiksi etätöitä tekemällä ja välttämällä paikkoja, missä liikkuu paljon ihmisiä, sanoo Salminen.

Toki.

Mä vain tuota aapeen aurinkorantalomailua vähättelin riskinä muiden seassa tässä vaiheessa.

Yhteistyössä