Voi kun saisi olla JOSKUS yksin kotona

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies on AINA kotona ja minulla ei ole hetken rauhaa. Ei koskaan.

Ennen kävi vuorotyössä ja sain olla joskus iltaisin yksin ja vapaapäivinä touhuttiin sitten yhdessä kaikkea. Mukavaa.

Nyt on ollut työttömänä vuoden ja tyyliin 24/7 kotona, Itse käyn töissä ja haluaisin välillä olla kotona illalla rauhassa, lukea, katsoa Tv:stä ihan mitä haluan tai vaan olla. Mutta ei, tuo yksi palloillee kaiket illat kotona ja juttelee
ja kyselee ja tulee katsomaan TV:tä " mitä sä katsot". Ei vittu hetken rauhaa. Olen sanonut että haluan olla joskus rauhassa kun se itse saa olla 8 h päivässä yksin kotona, mutta ei. Tai välillä pelaa työhuoneessa, mutta ei ole sama kun on kuitenkin kotona ja hiippailee edestakaisin. Asioillakin käy päivällä ja on siis aina illat kotona

En halua edes olla etätöissä kun sitten kirjaimellisesti oltaisiin kotona 24/7.

Muutan kohta pois :)
 
vierailija
Tosi hyvä parisuhde jos ei kestä kattoo toisen naamaa 24/7 ymmärrön et tarvii välil omaa aikaaki ku asun itekki miehen kans samas kämpäs mut kyl te pystytte siihen ku vaa yritätte ja koittakaa keksii joku ratkasu tohon yhessä puhumal nii se auttaa
 
vierailija
Koronavuosina monella oli luultavasti samanlaisia ongelmia.
Nautin yksin elämisestä. Olen ehkä erakoitunut, mutta so what.
Jo nuorena haaveilin yksinelämisestä. Lapsuusperheeni oli suurperhe.
Kotona oli aina sirkus menossa.
Istuin eilen pitkään kirjastossa ja välillä melutaso oli korviahuumaava.
Oli suloinen rauha kävellä kotiin lumisateessa ihaillen huurteisia puita.
Laita ap. soimaan netistä Armi&Danny-biisi Ollaan lähekkäin. Biisi herättää minussa hilpeitä muistoja ajasta, kun olin kesätöissä tavaratalossa. Hitti soi silloin uunituoreena kaupan levyosastolla.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Mies on AINA kotona ja minulla ei ole hetken rauhaa. Ei koskaan.

Ennen kävi vuorotyössä ja sain olla joskus iltaisin yksin ja vapaapäivinä touhuttiin sitten yhdessä kaikkea. Mukavaa.

Nyt on ollut työttömänä vuoden ja tyyliin 24/7 kotona, Itse käyn töissä ja haluaisin välillä olla kotona illalla rauhassa, lukea, katsoa Tv:stä ihan mitä haluan tai vaan olla. Mutta ei, tuo yksi palloillee kaiket illat kotona ja juttelee
ja kyselee ja tulee katsomaan TV:tä " mitä sä katsot". Ei vittu hetken rauhaa. Olen sanonut että haluan olla joskus rauhassa kun se itse saa olla 8 h päivässä yksin kotona, mutta ei. Tai välillä pelaa työhuoneessa, mutta ei ole sama kun on kuitenkin kotona ja hiippailee edestakaisin. Asioillakin käy päivällä ja on siis aina illat kotona

En halua edes olla etätöissä kun sitten kirjaimellisesti oltaisiin kotona 24/7.

Muutan kohta pois
Jos jo nyt ahdistaa yhdessäolo niin mitenkäs sitten kun olette eläkkeellä?
 
joskus on todella ihan kiva olla yksin. itse olen eronnut ja en todellakaan enää ikinä muuta kenenkään kanssa saman katon alle. nautin kun saan tehdä mitä haluan. eikä kukaan ole narisemassa. ja sitten kun haluan seuraa, niin hyppään autoon ja menen ystäville tai lapsille käymään. mutta joskus se yksin olo myös ahdistaa. mutta tunne menee yleensä hetkessä ohi
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailijan t: 34196674:
Mies on AINA kotona ja minulla ei ole hetken rauhaa. Ei koskaan.

Ennen kävi vuorotyössä ja sain olla joskus iltaisin yksin ja vapaapäivinä touhuttiin sitten yhdessä kaikkea. Mukavaa.

Nyt on ollut työttömänä vuoden ja tyyliin 24/7 kotona, Itse käyn töissä ja haluaisin välillä olla kotona illalla rauhassa, lukea, katsoa Tv:stä ihan mitä haluan tai vaan olla. Mutta ei, tuo yksi palloillee kaiket illat kotona ja juttelee
ja kyselee ja tulee katsomaan TV:tä " mitä sä katsot". Ei vittu hetken rauhaa. Olen sanonut että haluan olla joskus rauhassa kun se itse saa olla 8 h päivässä yksin kotona, mutta ei. Tai välillä pelaa työhuoneessa, mutta ei ole sama kun on kuitenkin kotona ja hiippailee edestakaisin. Asioillakin käy päivällä ja on siis aina illat kotona

En halua edes olla etätöissä kun sitten kirjaimellisesti oltaisiin kotona 24/7.

Muutan kohta pois :)
Muuta vaan. Sähkökatkojen voisi tehdä sulle hyvää
 
vierailija
Se on kyllä ihanaa! Saan pääsääntöisesti olla päivisin yksin.
Me Naiset-sivun mukaan eronnut viisikymppinen naisnäyttelijä haluaa vielä uuden miehen iholleen.
Sain nuoruudessani mieskiintiöni täyteen. Ihosta puheenollen. Sain koronamaskeista oudon ihottuman ylähuuleen. Hammaslääkärini kirjoitti vaivaan reseptin joka auttoi ihottumaan. Ihminen voi olla onnellinen muutenkin kuin iho ihoa vasten. Eihän korkeassa iässä edes ole enää sopivia miehiä tarjolla vaikka kuinka olisi iholle kaipuuta.
Tinder ym. ovat roskaa jutun mukaan. Niin olen aina ajatellutkin.
Olisi noloa seukata Tinderista noukitun miehen kanssa. Ei tyyppiä voisi klikata nettiin takaisin kun haluaisin omaa aikaa.
 
vierailija
joskus on todella ihan kiva olla yksin. itse olen eronnut ja en todellakaan enää ikinä muuta kenenkään kanssa saman katon alle. nautin kun saan tehdä mitä haluan. eikä kukaan ole narisemassa. ja sitten kun haluan seuraa, niin hyppään autoon ja menen ystäville tai lapsille käymään. mutta joskus se yksin olo myös ahdistaa. mutta tunne menee yleensä hetkessä ohi
Ootko muuten hoksannut et niitä liipasinhanskoja voi tehdä vaikka purkulangoista?
 

Yhteistyössä