Voi kun saatiin kehuja hammaslääkärissä!

Varttia vaille 2v marssi suu ammollaan huoneeseen ja kiipesi suoraan tuoliin ilman mitään kummempia hötkyilyjä.:heart::D Nyökytteli ja vastaili oikein hienosti lääkärille, kiitti kauniisti uudesta hammasharjasta lähtiessä. :D (saatiin me vanhemmatkin kehuja hyvästä hampaiden hoidosta:xmas: )
 
Meillä kans vähän reilu kaks vuotias poika teki saman yllärin. :D Olin aivan varma, että sehän ei suutansa avaa eikä ees kato hoitajaan päin, mut tosiaan kiipes tuoliin istumaan ihan oma-alotteisesti ja käyttäyty ku unelma. :heart:
Kyllä lapset osaa yllättää! :)
 
Meillä kans vähän reilu kaks vuotias poika teki saman yllärin. :D Olin aivan varma, että sehän ei suutansa avaa eikä ees kato hoitajaan päin, mut tosiaan kiipes tuoliin istumaan ihan oma-alotteisesti ja käyttäyty ku unelma. :heart:
Kyllä lapset osaa yllättää! :)
Olin ihan varma ettei mikään onnistu tänään, mutta oikein hyvin meni ja lääkäri kehui kovasti reippautta. :D
 
[QUOTE="kassu";21953000]meillä ei ole tarvinnut käydä hammaslääkärissä vielä kertaakaan. Hygienistillä ollaan käyty ja aina ovat avanneet kauniisti suun.[/QUOTE]

Me käytiin ekan kerran hygienistillä, kun tuli ne ekat hampaat ja nyt tuli sitten lääkärille kutsu kun toi 2v lähestyy. :)
 
tiiteni harmaana
Mulle tuli yllätyksenä tytön 4-vuotislääkärissä tytön reippaus. Paljon on jouduttu lääkäreillä asioimaan korvatulehdusissa ja infektioastman tiimoilta. Lähes joka kerta on itkun kanssa asioitu ja vähintäänkin korvien katsominen on mennyt paniikkihuudoksi. Nyt tyttö istui lääkäriä vastapäätä omaan tuoliin reippaasti. Otin puheeksi tytön nuhan ja pyysin, voisiko korvat kurkata samalla. Lääkäri katsoikin korvat ensi töikseen ja tyttö siis istui itse tuolissaan ja antoi katsoa korvat reippaasti. Silmät samoin katsottiin lampulla (joku karsatustestaus). Yleensä tyttö on paniikissa lampusta kun vähänkin silmiin päin välähtää.

Ihan kaikki meni reippaasti. Paidankin riisui, kun keuhkot kuunneltiin. Lopuksi tyttö sanoi: "Sinä olet kiva lääkäri." Ja lääkäri sanoi: "Kiitos, sinä olet kiva potilas." Tää oli siis meidään Tk-lääkäri. Yleensä on asioitu yksityisellä noissa korva- ja astma-asioissa. Tämä lääkäri oli nuori naislääkäri. Ei mitään maanitteluja tai lässytyksiä tarvittu. Useimmat lääkärit viljelee juttuja esim: "Katsotaanpas löytyykö korvasta sisilisko." Vähemmästäkin kai lapsi säikähtää...
 

Yhteistyössä