N
niin
Vieras
http://www.youtube.com/watch?v=7e1y0wPtqD4&feature=related
Tosin ei se lapsista johdu ettei elämäni niin helppoa ole.
Tosin ei se lapsista johdu ettei elämäni niin helppoa ole.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fröökynä:No ei teitä sitten ikinä ottanut oma elämä kaaliin ennen niitä lapsia? Kyllä mä muistan eräänkin "mä en kestä enää" -tyyppisen meltdownin ihan työkuvioihin tai muihin liittyen. Väsyttäähän ne lapset välillä mutta ei mua jotenkin ikinä niin huolella ota ne päähän kuitenkaan, siinä kun on aina se toinenkin puoli. Tietysti jos ei nuku niin kaikki muuttuu mustaksi ja siihen ei auta kuin UNI!
Alkuperäinen kirjoittaja pk:Alkuperäinen kirjoittaja Fröökynä:No ei teitä sitten ikinä ottanut oma elämä kaaliin ennen niitä lapsia? Kyllä mä muistan eräänkin "mä en kestä enää" -tyyppisen meltdownin ihan työkuvioihin tai muihin liittyen. Väsyttäähän ne lapset välillä mutta ei mua jotenkin ikinä niin huolella ota ne päähän kuitenkaan, siinä kun on aina se toinenkin puoli. Tietysti jos ei nuku niin kaikki muuttuu mustaksi ja siihen ei auta kuin UNI!
No entäs jos on nuo "mä en kestä enää" -työkuviot niiden lasten aiheuttaman väsymyksen LISÄKSI?