Voi kun noi naapurit on totuttanut lapsensa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pyh

Vieras
Siihen, että niitä työnnellään aina uniaikaan kärryissä. Aina joku mummo tai muu on lykkäämässä vaunuja ja heijaamassa niitä pihassa...lapset ei siis nuku muuten. Vähän rasittavaa olisi...
Ekan kanssa sitä tekee kaikkee virheit mitä ei tokan enää tekis.

Olis niin tehny mieli jo aiemmin mennä sanomaan sille naapurille ettei työntele niitä vaunuja, kun alottivat sen jo heti alussa ja totuttivat lapsensa siihen...

Anna jokaisen tehdä omat virheensä, katos kun niistä oppii parhaiten.

Tosin, mun äitini tekee sitä samaa meidän lasten kanssa. Ei tajua että oikeesti riittää kun vaunut vaan kärrää terassille niin lapsi nukkuu.
Sitten menee muutamapäivä kotona taas opetella siihen takaisin.

no ei oo provo.

Ei se mua haittakaan, mut niitä naapureita vaan ajattelin, kun omalla esikoisella oli joskus joku VAIHE, että kärryjä piti heijata että nukku ja se oli aika rasittavaa!! Ja noi vauvat nukkuu varmaan 3 unet päivässä, että sä sen 3x 2tuntia lykkäät niitä pihalla...Huh hei...

kylllä mä ainakin työntelen niitä vaunuja aina aluks että poika nukahtaa, niin olen tehnyt aina (poika 1v2kk). Ei niitä koko päikkyjen, 2-3h, aikaa tarvii lykkiä kuitenkaan. Katsos kun jotkut vauvat ei nuku kun pätkissä, ellei ole rattaat liikkeessä, tai liinassa kun vanhempi kävelee.

Voi vitsi! Kun olen tehnyt saman virheen kolmen mukulan kanssa, alan ammattilaisena vielä. Ei ole yksikään meidän lapsista suostunut nukkumaan vaunuissa, jotka eivät liiku. Toka ei suostunut nukkumaan edes liikkuvissa vaunuissa, tai ylipäätään olemaan siellä sisällä. Kolmonen saattoi joskus vahingossa jäädä lenkin jälkeen puoleksi tunniksi vaunuihin...

Mutta mene nyt ihmeessä syyllistämään äitiä ja kertomaan ,miten äärettömän tyhmä on ollut!

tuo asia kuuluu sulle? Mun puolesta ihmiset saavat nukuttaa lapsiansa miten haluavat se ei kuulu mulle. Mutta soita toki lastensuojeluun. Ja muista että juuri sinä olet maailman paras äiti joka tietää miten jokaisen meistä tulee lapsensa kasvattaa ja hoitaa :).

Paitsi että olen tehnyt sellaisen havainnon että ne jotka eniten puuttuvat muiden asioihin eivät osaa hoitaa omia asioitaan ollenkaan. Että mitäs jos nyt menisit kiltisti hoitamaan niitä omia lapsiasi niin ehkä heistä vielä voisi tulla yhteiskuntakelpoisia kansalaisia vaikka äiti noin tymä onkin!

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
kylllä mä ainakin työntelen niitä vaunuja aina aluks että poika nukahtaa, niin olen tehnyt aina (poika 1v2kk). Ei niitä koko päikkyjen, 2-3h, aikaa tarvii lykkiä kuitenkaan. Katsos kun jotkut vauvat ei nuku kun pätkissä, ellei ole rattaat liikkeessä, tai liinassa kun vanhempi kävelee.

Niin ja lisään vielä, että mistäs sinä ap tiedät kuinka kauan ne naapurin äidit niitä rattaita siellä lykkii, et kai istu ikkunassa koko 2h kyttäämässä kun niiden vauvat nukkuu rattaissa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No noita näköjään pitää lykkiä kokoajan, nytkin on mummo ollu pihassa jo 1,5 tuntia...Seisoo paikallaan ja heijaa vaunuja edestakasin

niin, no mä tein tytön kanssa just niin. Paitsi että mun ei tarvinu heijata ku tunnin. Kamalan kauheen virheenkö mä nyt oon tehny. olisko sen pitäny antaa huutaa sitte sen lapsen?

Yhteistyössä