Voi ***** kun ärsyttää!!

  • Viestiketjun aloittaja äippä*2
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Mau ei kauheasti haittaa näppäily virheet, eikä se kuinka joku kirjoittaa, mutta olin myymässä yhtä tavaraa ja mulle tuli sähköpostia.
Ensimmäinen: MITÄ MAKSAA
seuraava: ONKO PALJO (tuotteesta kai) KYSELTY
viimeinen: MENIKÖ JO
Ei paljo tehny mieli myydä yhtään mitään :D Kai osais laittaa viesttin edes tervehdyksen, kirjoittaa välillä pienellä ja laittaa välimerkin edes jonnekin :(
 
Kyllä on isot ongelmat...Mä saan kyl ihan selvää pilkuttomistakin teksteistä!!!! Mun mielest tommosien kielinerojen kuulus alkaa kirjottelee vähä johki muille sivustoille, kuin kiireellisten äitien palstoille, meillä kun ei välttämättä aina aikaa niin hioo sitä tekstii!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
mulla raivostuttaa tuo KETÄ JA KETÄÄN. Ketä on käyny sielä? Ketä se on? :headwall: :headwall: :headwall: jotenkin automaattisesti suhtautuu kyseisellä tavalla puhuvaan niinkuin sillä puuttuisi muutenkin muutama inkkari kanootista..
Kivasti sanottu :LOL: Muistan kun jo eskari-ikäisenä ihmettelin kun uuden naapurin lapsi kysyi: Kuka sun nimi on? :xmas:
 
CC-
Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:
Kyllä on isot ongelmat...Mä saan kyl ihan selvää pilkuttomistakin teksteistä!!!! Mun mielest tommosien kielinerojen kuulus alkaa kirjottelee vähä johki muille sivustoille, kuin kiireellisten äitien palstoille, meillä kun ei välttämättä aina aikaa niin hioo sitä tekstii!!!!!!!!
No kaikesta kiireestä huolimatta on kuitenkin aikaa pyöriä palstoilla ylipäätään... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä*2:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä*2:
Täällä tämä slangi... Tein lapset, Mein lapset...
Ja mikähän slangi/murre olisi sitten ap:lle sopivaa luettavaa? Vai suositko puhdasta ja virheetöntä kirjoitusasua pelkästään?
No, onko se niin vaikeeta/rankkaa kirjoittaa meidän tai teidän??
Sitten pitäis meijän kaikkien kirjottaa pelkkää kirjakieltä jotta olis selevää kaikille mitä tahotaan sanoo.
 
vieras
Ensimmäisen kerran tällä palstalla tuli tälläinen kielioppiketju vastaan. Olen ollut tyytyväinen, että täällä on saanut kirjoittaa miten tykkää. Vauva-lehden sivuilla näitä kielipoliiseja on enemmän liikkeellä. Onkohan ne nyt siirtynyt tänne?
Eiköhän se ole tärkeintä, että tulee jotenkuten ymmärretyksi...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja oona1986:
Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:
Kyllä on isot ongelmat...Mä saan kyl ihan selvää pilkuttomistakin teksteistä!!!! Mun mielest tommosien kielinerojen kuulus alkaa kirjottelee vähä johki muille sivustoille, kuin kiireellisten äitien palstoille, meillä kun ei välttämättä aina aikaa niin hioo sitä tekstii!!!!!!!!
No kaikesta kiireestä huolimatta on kuitenkin aikaa pyöriä palstoilla ylipäätään... :saint:

Mitäs ap jos tehtäiskin niin että sie etit vähän sivistyneemmän palstan minne kirjotella, jos siellä ei sit niin noi kirjotusvirheet ja murteet ärsyttäis sua. Meinaan jos vaikka ihan semmosen etit missä kirjakieltä kirjuutellaan. Oisko ideaa? ;)
 
heh
Noista murrevääntäjistä.. Olisi mielenkiintoista nähdä, miten täälläkin suhtauduttaisiin jos joku tulisi kirjoittamaan stadin slangia. Nuo moonsoonmeänteänmiesie-murteetkun tuntuvat olevan "harmittomia", mutta stadin slangi leijumista ja snobbailua. Näin yleensä ainakin muualla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäisen kerran tällä palstalla tuli tälläinen kielioppiketju vastaan. Olen ollut tyytyväinen, että täällä on saanut kirjoittaa miten tykkää. Vauva-lehden sivuilla näitä kielipoliiseja on enemmän liikkeellä. Onkohan ne nyt siirtynyt tänne?
Eiköhän se ole tärkeintä, että tulee jotenkuten ymmärretyksi...
Ei minua ainakaan paljoa muiden tekemät kielioppi- ja kirjoitusvirheet haittaa. Minä veetuilenkin aina näille ns. kielipoliiseille, jotka eivät kuitenkaan itsekään osaa kirjoittaa. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä*2:
Täällä tämä slangi... Tein lapset, Mein lapset...
Pitää meiän kaikkien varmaan lähteä kouluun uudestaan, opiskeleen pilkkusääntöjä. :LOL: :LOL:

On sul kyl pienet ongelmat..

Siinä puhuttiin murteista, ei kieliopista. Luetunymmärtämistä toivoisin myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oona1986:
Alkuperäinen kirjoittaja elohiiri0608:
Kyllä on isot ongelmat...Mä saan kyl ihan selvää pilkuttomistakin teksteistä!!!! Mun mielest tommosien kielinerojen kuulus alkaa kirjottelee vähä johki muille sivustoille, kuin kiireellisten äitien palstoille, meillä kun ei välttämättä aina aikaa niin hioo sitä tekstii!!!!!!!!
No kaikesta kiireestä huolimatta on kuitenkin aikaa pyöriä palstoilla ylipäätään... :saint:

Mitäs ap jos tehtäiskin niin että sie etit vähän sivistyneemmän palstan minne kirjotella, jos siellä ei sit niin noi kirjotusvirheet ja murteet ärsyttäis sua. Meinaan jos vaikka ihan semmosen etit missä kirjakieltä kirjuutellaan. Oisko ideaa? ;)

Pirun hyvä idea...Mä en ainaka vastaisuudessakaan jaksa keskittyy mihkä pirun pilkkuihi ja pisteisii ei oo pakko lukee näit keskusteluit jos on nii kamalaa ku ihmiset ei osaa kirjottaa....Hups tulikohan multa nyt liian pitkä lause vai unohdiks mä pilkun jostain...Vitsi et jotku ihmiset on nipoja!!!On aikaa pyrii palstoilla mutta ei aikaa eikä mielenkiintoo vahdata miten muut ihmiset kirjottaa saatika minä itse!!!!!
 

Yhteistyössä