Voi ku sais nukuttua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Ukosta kuullu yli vuorokauteen mitään ja eiköhä sitä ny tuu si mietittyä.. Oli se kuulemma töissä ollu tänää. Pyysin yhteistä tuttua sanoon ukolle, et ottaa ny jotai yhteyttä, ettei mun tarvi olla huolissani et mikä ny on...

Ei siis asuta yhessä..

Yritä vaan nukkua rauhassa. Hän on ainakin tallessa, kun on työssä ollut tänään. Ilmoittelee itsestään taas, kun on siihen valmis. älä turhia kysele. Ei auta asiaa vaan pahentaa!
Hyvää yötä ja kauniita unia!
:)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Yritä vaan nukkua rauhassa. Hän on ainakin tallessa, kun on työssä ollut tänään. Ilmoittelee itsestään taas, kun on siihen valmis. älä turhia kysele. Ei auta asiaa vaan pahentaa!

Kiitos!

Väkisin vaan tulee mietittyä... :(
Pitäis oppia oleen ihastumatta/rakastumatta kehenkään ja pysyä kaukana miehistä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Kiitos!

Väkisin vaan tulee mietittyä... :(
Pitäis oppia oleen ihastumatta/rakastumatta kehenkään ja pysyä kaukana miehistä... :(

Mutta rakkaus on kuitenkin niin ihanaa!!! :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja aa:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
sama täällä.. naapurit laulaa täyttä parvekkeelle -.-

No, ei ole sullakaan kivaa :(

no ei mutta huonommin sulla on kun pitää miehen takia valvoo :/ ite olisin ainakii ihan hirveen hysteerinen ja pelkäisin että jtn olis sattunu :(

siinä mieles ei tarvis olla huolissaan ku on kuitenkin töissä ollu tänään... ja tää yhteinen tuttu sano, et on kuulemma välillä tapana ukolla ollu et ei vastaa puheluihin tai viesteihin... mut silti!!!! ikäväki on kova... :(
kai se on pakko mennä sänkyy pyörii ja miettii...