Voi kökkö sentäs!!! (Turhaa S-pankki asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Kävin äskettäin S-marketissa ja sieltä pankin palvelupisteeltä kysäsin, voiko netin kautta hankkia itselleen S-pankin tilin ja luottokortin.
Vastaus oli: Toki voi, jos olet meidän asiakasomistaja.
Olen kyllä, mutta en nyt millään löydä tuolta mitään muuta kohtaa, kuin et pitää käydä siellä palvelupisteellä tekemässä sopimus. Ärsytys!

sä olisit voinut varmasti täyttää siellä infossakin sen hakukaavakkeen. sen kaavakkeen voit tulostaa myös netistä ja viedä allekirjoitettuna sinne infoon. sit ne antaa sulle pankkitunnukset ja postissa tulee vielä perässä käyttäjätunnus. eivät olleet asiakaspalvelijat ihan ajantasalla teidän marketissa..

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
sä olisit voinut varmasti täyttää siellä infossakin sen hakukaavakkeen. sen kaavakkeen voit tulostaa myös netistä ja viedä allekirjoitettuna sinne infoon. sit ne antaa sulle pankkitunnukset ja postissa tulee vielä perässä käyttäjätunnus. eivät olleet asiakaspalvelijat ihan ajantasalla teidän marketissa..

niin, siis näin haetaan ne pankkitunnukset siihen tiliin,mikä sulla on jo s-etukortin myötä (bonukset maksetaan sinne)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja s-pankkilainen:
jos sulla on verkkopankkitunnukset S-pankkiin, niin onnistuu

Mulla ei ole niitäkään vielä. =/

Mut jos olet asiakasomistaja, sulla on jo tili siellä. Se, mihin ne bonukset joka kk maksetaan.

No juu, mut ei mulla ole tunnareita sinne pankkiin silti. Eikä sitä korttia...