Voi kökkö...mä olen nyt vähän niinkuin pulassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Kyllä tästä jotenkin selvitään, mutta näemmä aika hankalaksi menee.

Mulla on 2 viikon kuluttua punktio...tarkkaa päivää ei vielä tiedetä ja lastenhoidon hankkiminen näyttää olevan enemmän kuin hankalaa. Ikinä ennen ei ole ollut ongelmaa saada lapsia hoitoon, mutta nyt kaikilla on jotain menoa tms.

Mies ei saane töistä pekkasta, anoppi on ulkomailla, pappa, sisko yms, ovat töissä/koulussa.

Lapsia ei voi mukaan ottaa koska saan siellä vähän tujumman läkityksen, enkä tietenkään toimenpiteen aikaa kykene heistä muutoinkaan huolehtimaan.

Koitin selvittää MLL:ää, mutta en päässyt jyvälle...ennen heidät palkattiin MLL:än listoilta mutta nyt pitää maksaa itse kaikenmaailman työnajtajamaksuja, eikä ne mulle oikein auenneet :|

Ei ole helppoa, ei.

[QUOTE="mä";21978687]Missä asut? Mä voisin hoitaa, mut ottaisin tietty omat lapset mukaan tai teidän lapset meille. Missä asut? Mä Pohjanmaalla.[/QUOTE]

Kiitos, mutta enköhän mä jotain keksi...mulla on vielä 2 viikkoa aikaa kehittää jotakin.

Pohdin tässä nyt sitä, että kaipa ne siellä MLL:ässä osaa neuvoa noista maksuista, että miten ne menee, että siis saan ne oikein.

[QUOTE="Kaisa";21978716]Soita myös päiväkodille, jos niillä on silloi vajaa päivä ni voisivat ottaa "ylimääräisiä"..[/QUOTE]

Ei taida päiväkodit huolia 6kk ikäistä vauvaa hoitoon :) Eli pienempi on tosiaan vasta ihan vauva.

Käyn illalla klinikalla ja kyselen samalla missä vaiheessa saa tarkan punktiopäivän tietoon...sitä kautta pääsisin sen hoitopaikan etsinnässä edes alkuun.

Ei taida päiväkodit huolia 6kk ikäistä vauvaa hoitoon :) Eli pienempi on tosiaan vasta ihan vauva.

Käyn illalla klinikalla ja kyselen samalla missä vaiheessa saa tarkan punktiopäivän tietoon...sitä kautta pääsisin sen hoitopaikan etsinnässä edes alkuun.

No joo jos tosiaan nuori on niin pieni.. voiko mies ottaa sille päivälle palkatonta tai lomapäivää?

[QUOTE="Kaisa";21978768]No joo jos tosiaan nuori on niin pieni.. voiko mies ottaa sille päivälle palkatonta tai lomapäivää?[/QUOTE]

Mitä ilmeisemmin ei onnistu.

Tai siis vois jopa ehkä onnistua jos saatais nyt tietää että mikä päivä se punktio on. Mutta kun sitä ei tiedä vielä kukaan...riippuu niin täysin siitä, että mitä tahtia ne munasolut kasvaa ja kehittyy...näin siis mä ainakin luulen. Illalla klinikkakäynnin jälkeen olen tosiaan vähän viisaampi.

Kiitos, mutta enköhän mä jotain keksi...mulla on vielä 2 viikkoa aikaa kehittää jotakin.

Pohdin tässä nyt sitä, että kaipa ne siellä MLL:ässä osaa neuvoa noista maksuista, että miten ne menee, että siis saan ne oikein.

Jos täytyy palkka ym maksut itse laskea ja hoitaa eikä sen MLL:n kautta, niin katsoppa verohallinnon palkka.fi. Siellä on ohjeet ja laskurit.

Yhteistyössä