Voi kauhistus :-(

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200905089551035_uu.shtml

Vaikken mäkään tykkää että kissat käy kusella ja paskalla meidän hiekkalaatikossa ei tommoseen tarvis silti ryhtyä :-/

Rukoilijasirkka
No jo on sairasta. Että joku näkee sen vaivan, että ottaa kissan kiinni ja sitten rupee silpomaan, vaikka samalla vaivalla ilmottais johki eläinsuojeluyhdistykseen, että kissa löydetty. Jotenkin kissan tappaminenkin olisi normaalimpi teko, kuin korvien leikkely.

Jotkut ihmiset on niin kipeitä, ettei ne ansaitse elää. Mitäs, jos jonkun lapsi eksyy tälläisen ihmisen pihalle? :$

Ton takia mä en ikinä vois päästää kissaa vapaana pihalle, paitsi ihan maalla missä lähin naapuri on kilometrin päässä ja silläkin on ulkokissoja (maalla niille kissoille on oikeesti töitä ulkona).

Ihminen on julma, eikä toi oo ees pahin mitä oon kuullu/nähny kissoille tehdyn.

AinaHarmaa
Onneksi mulla on sisäkissat. Ja on muuten just sellaisia leppoisia, ihmisrakkaita kissoja.
Eivät tee pahaa kellekään, paitsi ehkä sille kärpäselle..
Kamala uutinen oli..

Zoe-F
Mä mietin kyllä tota että miten hitossa ne on leikattu.
Ja sit tuli toinen asia mieleen, joka ei nyt liity mitenkään tähän hetkeen koskan nyt ei oo talvi.
Meillä oli joskus kissa, joka oli aina lietsussa, se sit oli kerran talvellaki tosi monta päivää kovil pakkasil ulkon, ja sen korvat paleltu niin et korvan lehen käret meni kuolioo. Ne repes sit aikanaa pois ja kissast tuli vähän mikki hiirtä muistuttava pallo korva ja ihan siistit reunat, niinku ei olis koskaa korvan kärkii ollukkaa.

arrggh
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
En kans tykkää kun kissat kuseksii pihalle ja mouruaa tai tappelee öisin.
Mutta että joku pystyy tommosta tekemään |O
no ei helvetissä nuo ole kissojen vikoja vaan omistajien!! jumakauta..leikatkaa kovat niiltä omistajilta!! mistä luulet että kissa tietää mitä tässä maailmassa saa ja e saa tehdä!!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja arrggh:
no ei helvetissä nuo ole kissojen vikoja vaan omistajien!! jumakauta..leikatkaa kovat niiltä omistajilta!! mistä luulet että kissa tietää mitä tässä maailmassa saa ja e saa tehdä!!
Niin ja kissa voi olla karannut omistajaltaan oikeasti.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja arrggh:
Niin ja kissa voi olla karannut omistajaltaan oikeasti.
jep. meillä on sisäkissoja jotka valitettavasti aina välillä karkaa. ja kokeilkaa te vaan juosta perässä. ei oo meinaan kovin helppoa ottaa kiinni. :whistle:

Yhteistyössä