Voi kauheeta sentään.. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla oli eilen unohtunut avaimet oveen kun oltiin iltapäivällä muksujen kaa ulkona. Ne oli siinä koko yön. Hyi että!!

Ja mulle vielä tapana illalla tarkastaa kaikki ovet et onks lukossa et mulla varma ja turvallinen olo. Vaikkei täällä mitä hämärä jengiä liikukkaan ja on hyvä asuinalue, niin eihän sitä koskaan tiedä.

että avoimet ovet :D noin on varmasti käynyt kaikille, itse sinkkuna ollessani tein ruokaa & kävin suihkussa avainten riippuessa ovessa kokoajan... :/

Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
että avoimet ovet :D noin on varmasti käynyt kaikille, itse sinkkuna ollessani tein ruokaa & kävin suihkussa avainten riippuessa ovessa kokoajan... :/

No joo :D

Puistattaa ihan. Ja mä kun viel illalla mietin et onhan kaikki lukossa, vaik olin tarkistanut.
Mies on viel työreissussa että onneksi ei kukaan hullu sattunut liikkumaan näillä main.

miehen ollessa kotona noin ei ois voinu sattuu kun käy aina illalla vikana tupakalla.

Alkuperäinen kirjoittaja miimu:
joo ja sitten kun on lähdössä miettii kuumeisesti että missä ne avaimet on ja lapsetkin saa syytökset äidin töppäilystä :D

tuttua =)

Niin just. Kuuluu vaan mihin on avaimet piilotettu, mä laitoin ne tähän.. :laugh:

Mä en varnaan koskaan lukitsisi ovea yöksi, mutta mies napsauttaa sen lukkoon. Ja jos minä jätän sen yöksi pois lukosta, mies lukitsee sen lähtiessään aamulla töihin, kun jään vauvan kanssa vielä nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:

No joo :D

Puistattaa ihan. Ja mä kun viel illalla mietin et onhan kaikki lukossa, vaik olin tarkistanut.
Mies on viel työreissussa että onneksi ei kukaan hullu sattunut liikkumaan näillä main.

miehen ollessa kotona noin ei ois voinu sattuu kun käy aina illalla vikana tupakalla.

miulla oli vielä se, että siinä talossa asui ihan outoa porukkaa.. !! miesystävä (nykyinen avokki siis :D) tuli kerran yömyöhällä töistä luokseni ja alakerran zombiemainen jätkä seisoi pimeässä oveni takana...

Uusimmat

Yhteistyössä