Voi kauheaa, äiti työmatkalla, isä kuolleena kotona 2-vuotiaan lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kjhsdvbkiwe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
outoa kun äiti ei ole ottanut mitää yhteyttä kotiin viiteen päivään... Ja eikö isä ole ollut esim. töissä tai kai nyt joku sukulainen tai tuttava olisi kaipaillut tai edes tarhasta??? ei voi ymmärtää...

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Niin. Tämäkin on äidin vika. :(

Ei kukaan tietääkseni sanonut niin. Olis vaan lapsi joutunut mahdollisesti vähemmän aikaa olemaan kuolleen isänsä kanssa, eikä viittä päivää, jos äiti olisi jossain vaiheessa pitänyt yhteyttä kotiinpäin, isä kun ei sitä luonnollisesti voinut tehdä. Eikä oikein isääkään voi syyttää siitä että meni kuolemaan just silloin kun äiti oli poissa.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Niin. Tämäkin on äidin vika. :(

No jos isä sai sydänkohtauksen tms. niin eihän se kenenkään vika ole. Mutta jos minä oisin työreissulla enkä viiteen päivään soittais kotia niin syyllistäisin itteeni aika paljon jo siitä paljonko muksut ikävöi. Saati tietty tuossa tilanteessa, jossa mun kaksivuotiaani ei ehkä ois tarvinnu olla viittä päivää ilman ruokaa.

No voiha äiti olla sellaisesa paikassa ettei ole ollut kenttää edes, joten ite ymmärrän ihan hyvin ettei soita 5 pvä:n. Ei kai kukaan oleta että isi kuolee yhtäkkiä tuollain vaan yleensä pärjää ja jos ei niin sitten joku soittaa perään.

Aikamoisesti syyllistätte äitiä, mikä nyt ei ole yllättävää tässä palstalla...

Oikeesti ikävä tapaus. Oon monesti ajatellut että voi kun omalle kohdalle ei koskaan sattuisi tällaista ikävää tapausta. Yleensä pidän oven aina lukossa mutta nyt olen monesti jättänyt oven päiväsaikaan auki kun lasten kanssa ollaan siltä varalta jos itselleni sattuu jotain niin lapset edes pääsevät ulos naapuriin apua pyytämään.

Alkuperäinen kirjoittaja häh+:
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Ihme etteivät olleet päiväkodistakaan soitelleet perään? Kun tosta sai sen käsityksen, että lapsen olisi pitänyt käydä päiväkodissa.

jos oisivatkin soitelleet, niin kuollut isi ois vastannut miten?

Olisivat koittaneet äidin numeroon, jos isä ei vastaa?

kun ei 3 päivää ottanut meihin mitään yhteyttä työmatkaltaan. Nyt kerroin sille tämän jutun, niin toivottavasti TODELLA tajusi, miten tärkeää se on. Ja juu, meitä ei kukaan osaisi kaivata kun ei ole sukulaisia, ja ystäviin ei pidetä välttämättä viikottain yhteyttä.

Yhteistyössä