V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:just joo. ja piti 15vuotias pistää tommoseen hommaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikee:no turha alkaa syyllistään, monesti ovat ihan itse innokkaita traktori- ja työhommiin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pikee:no turha alkaa syyllistään, monesti ovat ihan itse innokkaita traktori- ja työhommiin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikee:no turha alkaa syyllistään, monesti ovat ihan itse innokkaita traktori- ja työhommiin!!!
Samaa mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja v:15-vuotiaana saa traktorikortin. Traktorilla ajaminen on täysin laillista.
Alkuperäinen kirjoittaja v:15-vuotiaana saa traktorikortin. Traktorilla ajaminen on täysin laillista.
Alkuperäinen kirjoittaja kökkötraktori:Alkuperäinen kirjoittaja v:15-vuotiaana saa traktorikortin. Traktorilla ajaminen on täysin laillista.
Todella typerää että ton ikäsille älypäille annetaan noin ison ajoneuvon ajolupa, kun eivät saa autoakaan vielä ajaa. Maalla sitten pörräilevät traktoreilla kuin mitkäkin mielipuolet kylätaajamissa ja ties missä.
En oikein jaksa surra.
Alkuperäinen kirjoittaja vastuu vanhemmilla:siis kysehän on siitä, että LAPSI laitetaan töihin. Olisi iskä mennyt yhdessä LAPSENSA kanssa! Lapsi ei osaa toimia vaaratilanteissa! Haluuhan ne lapset vaikka kuun taivaalta, mutta vanhempien täytyy pitää rajat ja huolehtia turvallisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja muiden turvallisuus myös vaakalaudalla:joo täällä itä uudellamaalla ajavat traktorilla keskellä taajamaa jossa liikennettä ihan kiitettävästi. Ja kännykkä korvalla!
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Vaikka olisi ollut aikuinen, erehtyä voi. Ja aikuinen ei tuosta sen enempää olisi selvinnyt hengissä kuin lapsikaan.