voi jummijammi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0204
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

0204

Vieras
jäänköhän mie nyt ihan peeaa sitten.. tilanneon tämä. työkkäristä tuli lappu etten ole oikeutettu saamaan työmarkkinatukea(en päässyt sovittuna päivänä uusii työtön työnhakija lappuja) olen siis työtön nykyään... kotihoidontukea ei lapsista tule, koska ovat yksityisellä hoidossa... juu luitte oikein minä olen tällä hetkellä kotona ja lapset yksit. päiväkodilla 3kertaa viikko, ihan tuon puheenkehityksen vuoksi... mut siis mä en sit saa mistään mitään tukea/rahoja tässä tilanteessa ilmeisesti? voi jummi jammi.. töitäkään en nyt ihan heti pääse aloittelee.. miten me nyt pärjätään..
kunhan pohdin...

etit jostain työharjottelupaikan jonka työkkäri hyväksyy.
Sillon sa tyämarkkinatukea vaikka muuten ois nega päätös(siis jos on annettu karenssi tai negatiivinen päätös ettet xx aikana saa rahaa).

Eikö se evätä vain niiltä päiviltä jolloin on jäänyt uusimatta? Eli jos ma olis pitänyt ja uusit sen vaikka ke niin ma ja ti ei tule mitään.Korjatkaa jos väärässä

"etit jostain työharjottelupaikan jonka työkkäri hyväksyy.
Sillon sa tyämarkkinatukea vaikka muuten ois nega päätös(siis jos on annettu karenssi tai negatiivinen päätös ettet xx aikana saa rahaa)." MÄ OON luullut ettei sitäkään saa tukea silloin jos on unohtanut mennä työkkäriin ja sit menis harjotteluun... hm.. kiitti täytyy keksiä tuo harjoittelupaikka vaan... olen joskus olut harjoittelussa(se tosin oli työkärin oma ilmoittama paikka) niin miten mie nyt selvitän sitten tänne paikkaa jonne haen että tämmönen ja tämmönen harjottelu kyseessä.. ihan pihalla..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"etit jostain työharjottelupaikan jonka työkkäri hyväksyy.
Sillon sa tyämarkkinatukea vaikka muuten ois nega päätös(siis jos on annettu karenssi tai negatiivinen päätös ettet xx aikana saa rahaa)." MÄ OON luullut ettei sitäkään saa tukea silloin jos on unohtanut mennä työkkäriin ja sit menis harjotteluun... hm.. kiitti täytyy keksiä tuo harjoittelupaikka vaan... olen joskus olut harjoittelussa(se tosin oli työkärin oma ilmoittama paikka) niin miten mie nyt selvitän sitten tänne paikkaa jonne haen että tämmönen ja tämmönen harjottelu kyseessä.. ihan pihalla..

Saa siltä ajalta kun se on työvoimapoliittinen toimenpide.
Ite sain kielteisen päätöksen kun jouduin keskeyttää opinnot ..päätös etten kotona ollessa saa rahaa niin menin harjotteluun ja siltä ajalta sain sen plus tietty sen ylläpito korvauksen (mikä on 8e/pv verotonta)