Voi jumankauta!!! (työkaverista valitusta)

  • Viestiketjun aloittaja stn
  • Ensimmäinen viesti
ihmetys
Ei taida pomokaan olla ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä, jos noin kohtelee alaisiaan... Ei ole reilua ei!!! Jos tollanen on aina toistuvaa, niin luulis jo muidenkin tajuavan ja asiaan puuttuvan! Isolla rintamalla tuollaista toimintaa vastaan!!!!!!!!!
 
tirppa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seffis:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei ole työkaverin vika, että sä olet nössö ja annat polkea oikeuksiasi...
Jep! Turha sitten ulista ja kerätä ymmärrystä jos ei viitsi itse pitää puoliaan.
Miten niitä puolia olis pitänyt pitää? Sanomalla, etten tule ja sillä selvä?!

Oon edelleen kuitenkin "vaan" sijainen :(
juurikin näin.

Sanot, että teen näillä jo sovituilla vuoroilla. Ja jos ei pomolle passaa, niin lapsi sairas ja soittoa neuvolaan. Voi olla, että pomokin jo huomannut tilanteen ja on helpottunut kun sinä teet rajasi selviksi.

Jos oot hyvä, kokenut työntekijä niin töitä kyllä riittää vaikka sijainen oletkin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetys:
Ei taida pomokaan olla ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä, jos noin kohtelee alaisiaan... Ei ole reilua ei!!! Jos tollanen on aina toistuvaa, niin luulis jo muidenkin tajuavan ja asiaan puuttuvan! Isolla rintamalla tuollaista toimintaa vastaan!!!!!!!!!
Tuo meidän pomo on oikeasti aika kökkö, mut ei siitä sen enempää. Enempi suututtaa tää työkaverin "pelaaminen" ja aion hänelle kyllä siitä sanoa, kun seuraavan kerran nähdään.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tirppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja seffis:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ei ole työkaverin vika, että sä olet nössö ja annat polkea oikeuksiasi...
Jep! Turha sitten ulista ja kerätä ymmärrystä jos ei viitsi itse pitää puoliaan.
Miten niitä puolia olis pitänyt pitää? Sanomalla, etten tule ja sillä selvä?!

Oon edelleen kuitenkin "vaan" sijainen :(
juurikin näin.

Sanot, että teen näillä jo sovituilla vuoroilla. Ja jos ei pomolle passaa, niin lapsi sairas ja soittoa neuvolaan. Voi olla, että pomokin jo huomannut tilanteen ja on helpottunut kun sinä teet rajasi selviksi.

Jos oot hyvä, kokenut työntekijä niin töitä kyllä riittää vaikka sijainen oletkin.
Mulla on pitkä määräaikainen sopimus nyk. paikassa, enkä pääse siitä noin vaan irti. Vakaasti harkitsen kyllä työpaikan vaihtoa ensi vuonna. Voin palailla tuonne sit, kun pomo jää eläkkeelle :D
 
ihmetys
Ja vielä pakko ihmetellä, että tällästä ei takuu varmasti ole kuin hoitoalalla?!?! Missä vika?!?! Siis oikeesti meitä viedään kuin pässiä narussa monessa asiassa ja kiltisti toimitaan vaan kun käsketään!!! Joskus olen oikeesti tälläisen vuoksi harkinnut alanvaihtoa vaikka työstäni pidän. Joustaa pitää aina etenkin jos se on edullidempaa työnantajalle!

Mutta ap:lle vielä voimia ja kovasti sisua tuleviin taistoihin =)
 

Yhteistyössä