voi jumankauta että kiehuu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;(

Vieras
meillä on koira joka yksin kotona ollessaan repii kaiken minkä hampaisiinsa saa. siis kaiken. vaikka sillä on virikettä ja kaikkea on koitettu. kasvattajaa myöten kaikki on lyönyt hanskat tiskiin kun se ei vaan rauhotu. ihan sama onko sillä käytössään koko asunto, yksi huone tai häkki (josta se syö kalteritkin!!!!). ihan sama millaista virikettä sille päivän ajaksi keksit ja plaa, mutta tämä nyt ei ole pääpointti jutussa. meillä on muutto edessä ensi kuussa ja olen jo pakannut jätesäkkeihin makkariin kaikki talvivaatteet, kengät, pipot, hanskat yms ja makkarissa on myös kaikki lapsen lelut koska makkariin koira ei päivän aikana pääse. mies sitten oli jättänyt oven auki lähtiessään aamulla jonnekin (on lomalla) ja kun mä tulen ryytyneenä töistä kotiin, niin mikä mua odottaa. kaaos. KAIKKI mitä olen pakannut oli revitty ympäri kämppää ja tuhottu käyttökelvottomaksi. KAIKKI. plus paljon lapsen leluja. ja mies on poistunut vaan koiran kanssa pokkana paikalta ja jättänyt kaiken sotkun mulle kun tulen töistä. helvetti. itken täällä ja olen niin vihainen että oksettaa. voisin kuristaa kummankin. PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meillä on koira.Tuohon en voi sanoa muuta, kun että itse en kestäis. Ottasin sen heti ja veisin ell. ja lopettasin sen temput, kertaheitolla. Tollasta ei kestä.............

mikä rotu kysessä? Riippuu paljon siitäkin. Meillä koira ei pentuna tuhonnut paljon mitään 8aika vähänllä päästiin, kun laitettiin koira eteiseen ( isoon sellaiseen ) eteisestä kaikki pois (paitsi omat lelut) ja sitten lapsiturvaportti, jonka yli ei päässyt eikä pystynyt puremaankaan sellaista. Minkäikäinen koira kyseessä?

Yhteistyössä